Skip to main content

 

Beste lezer,

Sinds een tijdje valt het signaal van experiabox V8 naar mijn diverse apparaten steed weg. Het hakkelt (je zit het lichtje bij wireless ook constant knipperen)

Daarnaast moet ik erg vaak resetten omdat hij volledig stop. Op mijn devices is het wel volle WiFi te zien maar het werkt niet. De lampjes op de experia box zijn dan ook uit.
Sinds kort heb ik een chromecast aangeschaft en daarvan doet alleen het geluid en het beeld blijft direct hangen als ik een serie opzet.

Het begint nu wel een beetje vervelend te worden. En ik zou graag gebruik kunnen maken van de chromecast. 
Kunnen jullie mijn helpen?

Groetjes, Marieke  

ps. Mijn internet is van Telfort maar dat is inmiddels onderdeel van jullie toch? Of zit ik helemaal verkeerd?

Zolang je abonnement bij telfort loopt zal je daar ook nog je storing moeten aanmelden.


Hoi @MariekeElisa, welkom hier. 

Ik lees dat je nog klant bent bij Telfort. Dan moet je je daar ook nog melden voor. Dat kan dus via 0900-9596, Facebook, Twitter of het Telfort Forum. 

Dat het Wireless lampje knippert is overigens goed. Dat betekent dat die gebruikt wordt. En voor nu kan je vast eens beginnen het modem een reset te geven. 


Bedankt voor de reacties. Heb contact met Telfort opgenomen.


Mochten we in de toekomst iets voor je kunnen betekenen, horen we uiteraard graag weer van je.