Skip to main content
Beantwoord

Arcadyan wifi versterker doet het niet meer

  • January 14, 2021
  • 1 reactie
  • 79 keer bekeken

Mijn wifiversterker (Arcadyan) doet het niet meer.

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi @Arjan Janssens, welkom op het forum!
Wat werkt er precies niet? Branden er uberhaupt nog lampjes op?
Als hij ouder dan twee jaar is zal hij niet meer onder fabrieksgarantie vallen. In dat geval kun je eigelijk het beste even kijken of onze wifimanager nog een oplossing heeft! :-) 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 21, 2021

Hoi @Arjan Janssens, welkom op het forum!
Wat werkt er precies niet? Branden er uberhaupt nog lampjes op?
Als hij ouder dan twee jaar is zal hij niet meer onder fabrieksgarantie vallen. In dat geval kun je eigelijk het beste even kijken of onze wifimanager nog een oplossing heeft! :-)Â