Skip to main content

Ik heb ook de V10 sinds onze verhuizing 24-3, ik heb de juiste SSID aangeklikt toen werd het wachtwoord gevraagd de WPA dus ook die heel goed gecontroleerd, maar ik kreeg telkens te zien Authenticatie probleem. Paar keer de V10A gereset, ook dat hielp niet, ik weet niet wat ik verder nog kan doen.

Graag hulp. groeten,

Joop

Hallo @Joop1941,

Je hebt het over een v10 en een v10a? Maar welke heb je nou precies? :)
Zou je is willen proberen om je wachtwoord van WiFi via deze tool aan te passen? Misschien dat het dan allemaal wel werkt. 


Ik heb een V10A, nadat ik op de tool had geklikt heb ik mijn wachtwoord de WPA ingevoerd, ik kreeg telkens er is iets misgegaan, Wat nu te doen ?

Graag reactie,

vr.gr. Joop


Hallo @Joop1941,
Omdat je wachtwoord niet hetzelfde mag zijn als de huidige WPA. Dus verzin even zelf een wachtwoord die niet voor anderen te raden is, desnoods verander je als voorbeeld de D naar A en dan moet het wel lukken.


Maaar als ik dat doe dan verlies ik de verbinding met wifi zo staat er.

Ik ben absoluut geen techneut maar ik ben wel bang voor ellende dat ik dan geen internet meer heb,

ik hoor graag van e,

gr.Joop


 Hallo @Joop1941,

Als u geen techneut bent en het eng vind dan zal ik adviseren de situatie even laten voor wat het is. Totdat er misschien weer familie/vrienden kunnen komen om u hiermee te helpen.
Het kan voor komen dat de v10a niet de juiste code op de sticker heeft staan.  Ik hoop dat webcare medewerkers hier in de tussentijd een andere oplossing kan bieden, die komen hier binnen enkele dagen. 


toch bedankt voor de hulp, dan wacht ik wel af.

vr.gr. Joop


Het probleem is opgelost KPN had mij een fout wachtwoord gegeven,


Reageer