Skip to main content

Automatisch wordt elke maand  de facturen van KPN, alles in 1 pakket en mobiel betaald. Nu is mijn factuur van mijn mobiele abonnement lager geworden, en wordt het teveel betaalde bedrag terug geboekt naar de rekening van waar de maandelijkse betaling van plaatsvindt. Heb voor de alles in 1 pakket factuur een betalingsregeling kunnen treffen maar de betaaldata komt op zo een ongelegen datum dat het betalen ervan weer een probleem wordt! Als er een mogelijkheid bestond om deze datum in overleg met KPN en mij te maken zou dat enorm schelen. Ben al jaren klant, maar het lijkt wel of je tegen een muur praat.!

@M. van Balen Welkom op het forum. Ik begrijp dat je graag je incassodatum zou willen aanpassen voor je vaste diensten! Welke datum zou in dit geval voor jou beter uitkomen? Houd er bij deze datum rekening mee dat het bedrag ongeveer 3 dagen later geïncasseerd wordt. 


@M. van Balen Welkom op het forum. Ik begrijp dat je graag je incassodatum zou willen aanpassen voor je vaste diensten! Welke datum zou in dit geval voor jou beter uitkomen? Houd er bij deze datum rekening mee dat het bedrag ongeveer 3 dagen later geïncasseerd wordt. 

Het zou geweldig zijn als beide producten van KPN, alles in 1 pakket en mobiel, op de 26ste vd maand betaal kan worden! 


@M. van Balen Ik zie dat je incassodatum voor de mobiele nummers al op de laatst mogelijke datum in de maand staan. Deze kan ik dus niet verder naar achter zetten. Voor de vaste diensten heb ik een verzoek gedaan om de incassodatum aan te passen. Je ontvangt een e-mail van ons met verdere afhandeling van het verzoek.Â