Skip to main content

Beste kpn,

Afgelopen dinsdag zijn wij door jullie monteur overgezet van telfort naar kpn glasvezel..

Nu kan ik de babyphone niet meer verbinden via mijn telefoon, ik moet dan in het wifi menu de babayphone selecteren en bij verbinden geeft hij aan dat hij is verbonden zonder internet.

Hoe kan ik dit oplossen? 

Groet homan

Hallo @Homan88 

 

Aangezien je verder geen enkel informatie geeft over welke apparatuur je hebt. is het enige wat ik kan bedenken dat je de babyfoon niet herstart hebt zodat hij zich nog niet goed heeft aangemeld op je Experiabox of Box 12.


Hi @Homan88, welkom op ons forum! 

Lastig dat de babyphone ineens geen verbinding krijgt. Heb je het herstarten al geprobeerd, zoals GeSp hierboven tipte? Als het niet helpt, laat het dan vooral weten, dan denken we met je mee. Als je dan precies laat weten welke apparatuur je gebruikt, wordt het makkelijker om met je mee te zoeken naar een oplossing.


Nee helaas werkt herstarten niet..

Ik heb de luvion connect plus babyphone, deze kan ik ook via de telefoon op een app kijken.. maar als ik de app dan wil koppelen aan de wifi geeft hij aan verbonden zonder internet en staat er een uitroepteken bij het wifi teken.

 


Aangezien je verbinding is veranderd van Telfort naar KPN, heb je hem wel opnieuw gekoppeld met de router?, zie stap 4:

 

 


Dag GeSp,

Ja ik had beide camera's verwijderd uit de app en opnieuw gekoppeld maar dat helpt ook niet, ik blijf dezelfde foutmelding krijgen 

 

 


Hallo @Homan88 

 

Heb je bij die overgang een Box 12 gekregen (zo'n zwarte) of heb je nog een witte experiabox?

Als het een Box 12 is zou het aan de WiFi 6 kunnen liggen, je kan die terugzetten naar WiFi 5 (802.11b+g+n) via de webinterface van het modem, zie hier een uitleg hoe je dat doet: Box12-wifi-niet-te-vinden


Bedankt GeSp voor je hulp! 

Het werkt weer, heb de wifi terug gezet! 

Bedankt!!