Skip to main content

Vanaf 6 mei zou ik een internetaansluiting krijgen, maar kreeg twee weken voorafgaand al het sms-je met '’u kunt nu uw product aansluiten'’, terwijl ik het product nog niet binnen had (ExperiaBoxV10A). Vervolgens heb ik geen sms ontvangen op 6 mei zelf, en heb ik na het installeren van de box geen internet (rood lampje), ook niet na resetten. Daarbij heb ik al 3 keer gebeld naar de klantenservice en vertellen zij mij dat de backoffice contact met mij op zal nemen (ze sturen steeds een '’ticket'’). Dit hebben zij nog steeds niet gedaan, en ik zit dus al 3 dagen zonder internet, in quarantaine thuis te werken op mijn MB's (die er op deze manier ook doorheen vliegen). Als dit nog langer duurt heb ik straks helemaal geen internet meer.

Van de klantenservice hoorde ik dat dit vaker gebeurt helaas, en ik zie dit probleem ook op deze forum. Zou ik alsjeblieft z.s.m. internetverbinding kunnen krijgen? Ofwel zou de backoffice z.s.m. contact met mij op willen nemen (waarom zijn zij überhaupt niet bereikbaar voor de klantenservice zelf?! Ze kunnen alleen een ticket sturen, waarom niet doorverbinden..)? Heel hartelijk dank!!

Vriendelijke groet,

Ellis

Hallo @Elliscp Soms gaat er helaas eens iets mis, maar dat maakt het niet minder vervelend, zeker niet in deze tijden. Heb je inmiddels al een update gehad? Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt? 

 


Hoi Bart, dankjewel! Het is gelukkig al opgelost! Dus het is niet meer nodig, dankjewel.


Heel fijn! Bedankt dat je het nog even liet weten 🙂.


Reageer