Skip to main content
Beantwoord

Backup wifi dongel werkt niet

• January 16, 2026
  • 4 reacties
  • 35 keer bekeken

Er is een storing ergens in de glasvezel kabel, monteur is langsgeweest en ik heb een dongel gekregen, netjes in de usb poort gedaan en het lampje brand continu blauw.. maar er is geen internet /wifi mogelijk. Hoe kan dit? We zitten met urgentie op een oplossing te wachten omdat veel apparaten niet werken 

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem

Hoi ​@ChrisCCC 

Omdat er enige urgentie is in jouw situatie, adviseer ik je om gelijk de storingsdienst van KPN te bellen, om op die manier tot een oplossing te komen.

Bel met 0800-0402 of via 1200 vanaf een KPN mobiele aansluiting.

Spreek nadat de voice respons stem je heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in:
ik wil een medewerker spreken, en na de tweede vraag storing.

De storingsdienst van KPN is 24 uur per dag en 7 dagen per week telefonisch bereikbaar bij storingen of technische problemen.

Hopelijk ben je snel weer online!!

4 reacties

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@ChrisCCC 

Omdat er enige urgentie is in jouw situatie, adviseer ik je om gelijk de storingsdienst van KPN te bellen, om op die manier tot een oplossing te komen.

Bel met 0800-0402 of via 1200 vanaf een KPN mobiele aansluiting.

Spreek nadat de voice respons stem je heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in:
ik wil een medewerker spreken, en na de tweede vraag storing.

De storingsdienst van KPN is 24 uur per dag en 7 dagen per week telefonisch bereikbaar bij storingen of technische problemen.

Hopelijk ben je snel weer online!!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 17, 2026

Het is met behulp van de medewerker opgelost. Op de een of ander le manier was wireless uitgeschakeld op de modem

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@ChrisCCC 

Superfijn dat het probleem in samenspraak met een KPN medewerker is verholpen.
Het bleek dus te liggen aan het modem die geen WiFi signaal uitzond.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@ChrisCCC, welkom op onze community! Bedankt ook voor het delen van je oplossing!