Skip to main content
Beantwoord

Bali

  • February 21, 2020
  • 2 reacties
  • 262 keer bekeken

Op dit moment zit ik in Bali voor mijn stage. Ik heb bij KPN een sim only. Ik heb een simkaart in mijn telefoon van Indonesië. Ik heb een ander telefoonnummer. Waarmee ik op 4G kan. Ik heb een sms gehad met 4GB. Voor whatsapp gebruik ik wel mijn Nederlandse nummer. Heeft dit invloed op mijn sim only? Niet dat ik voor onverwachte kosten kom te staan, omdat het niet buiten Europa geldt! 

Beste antwoord door PeterG

Dat is een verre stage!

En nee. Dat Whatsapp je nummer gebruikt heeft niets met de verbinding of aansluiting van KPN te maken. Dat is je Whatsapp-gebruikersnaam omdat je je nou eenmaal met je tel.nr. bij Whatsapp moet aanmelden.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • February 22, 2020

Dat is een verre stage!

En nee. Dat Whatsapp je nummer gebruikt heeft niets met de verbinding of aansluiting van KPN te maken. Dat is je Whatsapp-gebruikersnaam omdat je je nou eenmaal met je tel.nr. bij Whatsapp moet aanmelden.


Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @Melina97. Welkom op het KPN Forum. Wat leuk dat je voor stage in Bali zit. Ik zie dat PeterG al een antwoord heeft gegeven op jouw vraag. Er worden geen kosten in rekening gebracht als jouw simkaart niet in jouw toestel zit. Als je verder nog vragen hebt, dan horen we dat graag van je.