Skip to main content

De performance van het SUPERWIFI is barslecht, en ik krijg continue foutmeldingen omtrent e DNS name failure (wpad.kpn).

 

Sinds SUPER wifi kan ik niet meer normaal facetimen, geen video's kijken.

De oude NetGear extender werkte nog beter, dus: 

@ Beste KPN

Kunt u helpen om echt SUPER wifi te maken ?

Is er een mogelijke relatie met deze foutmeldingen?

 

Groet, 

 

 

Allereerst: waar ziet u die foutmeldingen verschijnen?

Welke router heeft u van KPN? Experiabox? Welk model? KPN Box? Zijn de SuperWiFi's bekabeld aangesloten? Heeft u de WiFi manager al eens gedaan? 


Nick,

 

Sinds kort beschik over de V12, KPN Experia box.

Super Wifi is uiteraard bekabeld aangesloten vanaf de Experia naar SuperWifiPunt nr 1, vervolgens is nr 2 in de kamer gestationeerd. Waarbij ik ervan uit ga dat de twee Superpunten een Mesh netwerk vormen.

Uiteraard heb ik de Manager geprobeerd, met als resultaat: nog slechter.

Tja, als je het zo opschrijft schrik je ervan, je betaalt voor een ferrari en je krijgt een daf en vervolgens moet je hulp zoeken bij een Forum.

Hoop dat het je iets meer achtergrond heeft gegeven, 

 

 

   


Nou... en draadloos geplaatste SuperWiFi is eerder een stoptrein waarbij je halverwege moet overstappen. En als je pech hebt moet je daarbij nog ff wachten ook. Kunt u hem niet bekabeld aansluiten?


Hoi @David van der Meer, welkom op ons forum!
De wifimanager moet hier meestal wel een oplossing voor hebben!
Bekabeld aansluiten zoals  Nick hierboven noemt moet ook een eind kunnen helpen.
Heb je nog een oplossing kunnen vinden of het met je SuperWifi punten bekabeld kunnen testen?


We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!