Skip to main content

Ik wil bij deze mijn dank uitspreken voor het mooie cadeau dat ik heb gekregen van KPN.

Mijn internetsnelheid is verdubbeld van 50 naar 100 Mb/s. Na activatie werkte het binnen 10 minuten en heb ik keurig via de mail de bevestiging gekregen dat ik de snelheid blijf houden zolang ik klant blijf.

Het is nog al wat: 100% meer snelheid zonder extra kosten! Nogmaals dan ook, heel erg bedankt en voor mij een heel ander beeld dan de verhalen op dit forum, dat KPN niets doet voor bestaande klanten.

Kijk eens aan, gelukkig weer eens een positief bericht op het forum.:relaxed:

Bij de meesten die op het forum komen is of lijkt het kommer en kwel, want als alles gewoon goed werkt ‘hoor’ je ze niet.

 


Kijk eens aan, gelukkig weer eens een positief bericht op het forum.:relaxed:

Bij de meesten die op het forum komen is of lijkt het kommer en kwel, want als alles gewoon goed werkt ‘hoor’ je ze niet.

 

Je hebt gelijk, maar dan zou het wel erg saai worden.
Ik kom hier om iets bij te leren.


Het positieve was ook mijn intentie. Ik voel mij echt gewaardeerd als klant.

Ik ben juli 2019 klant geworden bij KPN. Eerste indruk was al zeer positief. Vrijdag 19 juli in de avond geregeld om over te stappen naar KPN op glasvezel die nog op rol lag bij de gevel. De woensdag erna al gebeld door KPN Netwerk om de na-aansluiting te regelen. Op maandag 29 juli kwam men al langs. Glasvezel naar binnen gebracht en meteen de NTU gemonteerd. Ik kon dan ook alles direct aansluiten want de V10A was ook op tijd geleverd. Binnen 6 werkdagen na de bestelling dus al aangesloten en alles werkend inclusief nummerportatie voor vast bellen.

De verbinding was op papier 50/5 Mb/s doordat toentertijd VDSL en Glasvezel gelijk getrokken waren. In de praktijk was het in het begin 60/30 Mb/s. Na een maand of wat werd dit 70/35 Mb/s. Een paar weken geleden werd de upload naar 80 Mb/s gebracht en uiteindelijk dus nu het cadeau naar in de praktijk 120/ 150 Mb/s. Dit alles zonder het oorspronkelijke contract open te hoeven breken.

In alle voorgaande contracten met andere providers, heb ik nog nooit zo'n positieve snelheidsontwikkeling meegemaakt in zo'n korte periode. Vandaar dus de hulde aan KPN naast gewoon het gegeven dat de verbinding via glasvezel heel betrouwbaar stabiel is. Ik kan nu gewoon de hele dag Radio 2 luisteren zonder op F5 te hoeven drukken omdat de buffer is leeggelopen. Dat was bij de kabel wel even anders. Als je 3 uur kon luisteren had je geluk.