Skip to main content
Beantwoord

Bedrading in glasvezelkastje kapot

  • 16 August 2024
  • 7 reacties
  • 228 keer bekeken

Hallo, over twee weken wordt KPN glasvezel bij ons actief. Gisteren bekeek ik echter de binnenkant van het glasvezelkastje en ik zag dat daarbinnen de bedrading kapot is (ik denk na verbouwingswerkzaamheden). Die dunne draad ligt er los in. Er is ook een stukje draad waar een soort ijzeren klemmetje omheen zit...dat ligt ook los. Wat kan ik het beste doen?

Ik kan mij goed voorstellen dat dat schrikken is. Wij hebben geen glazen bol, met deze summiere omschrijving kunnen wij weinig. Kunt u een duidelijke foto maken van de losse kabeltjes en hier plaatsen?


Daar moet een monteur bij komen @Teun13 ? Wie heeft dat kastje los gemaakt, dat kan en mag helemaal niet door een niet-monteur, als je dat zelf gedaan hebt, heb je kans dat de kosten doorberekend worden.

 

 


Hi @Teun13 en welkom bij de KPN Community!

Hiervoor moet inderdaad hoogstwaarschijnlijk een monteur langskomen. Het beste kun je even met ons bellen via 0800-0402, doordeweeks tussen 8:00 - 18:00 en op zaterdagen tussen 8:00 - 17:00. 
Dan kunnen mijn collega's daar kijken wat ze hierin kunnen regelen. 


Hoi Sanne, ik had inmiddels al gebeld inderdaad. Er komt een monteur langs….dankjewel voor je antwoord.


Super, graag gedaan!


Het is fantastisch opgelost. Een bijzonder vriendelijke monteur kwam langs, maar kon niks doen. De kabel was gebroken. Hij maakte meteen een afspraak met een monteur die een dag later al kon langskomen om het te herstellen. Ook dat was weer een uiterst behulpzame en vriendelijke man. Hij heeft het hersteld en daarna zelfs ook de boel nog geïnstalleerd. De kosten voor dit alles? Helemaal niks! Topservice van KPN!


Fijn om te lezen @Teun13! Dank voor het delen! 💚


Reageer