Skip to main content

Goededag heer, mevrouw,

Ik heb een mobiele telefoon de kosten hiervan is €24. Ik krijg nog steeds een factuur van €28. Ik heb verschillende malen gebelt met kpn. Kpn beloofd het iedere keer te gaan corrigeren. Helaas gebeurt dat niet. Mijn vraag is hoe lang dit nog gaat duren?? Ik wil mij niet genoodzaakt voelen om consumenten programma in te schakelen. Uit onderzoek is gebleken dat je het dan wel gecorrigeerd krijgt. Graag stel ik u hierbij in de gelegenheid om mijn klacht te gaan honoreren. 

Hopend u zo goed mogelijk te hebben ingelicht, 

Zie ik u correctie op korte termijn tegemoet. 

Met vriendelijke groet, 

Jeri

Hoi @Jeri 
Heb je forumprofiel Klik hier al ingevuld met je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer?
Vanwege de privacywet moet je die zelf geven n.l.
Als je dat gedaan hebt dan kan webcare zien wat er aan de hand was en eventueel actie ondernemen.
Dus, vanwege privacy niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken, welke alleen maar voor jou en webcare te zien is .


Hallo @Jeri, welkom bij ons op het forum. Ik ben benieuwd naar de situatie en het abonnement, maar omdat ik nog geen gegevens van je heb kan ik het er nog niet bij pakken. Zou je de gegevens die huistijger noemt op jouw forumprofiel kunnen invullen? Als je dat gedaan hebt kan je hieronder een seintje geven, dan weet ik dat ik met je mee kan kijken.


Hoi @Jeri, ik heb nog geen bericht van je gezien, ik ga er van uit dat het inmiddels via een andere weg is gelukt. Als dat niet zo is, hoor ik het graag van je.