Skip to main content
Beantwoord

Bedrijfsbezoek KPN

  • February 11, 2020
  • 5 reacties
  • 139 keer bekeken

Geachte meneer/mevrouw van KPN,

 

Wij zijn Matthijs, Albert en Johannes van het ROC Menso Alting en wij schrijven deze mail in verband met ons bedrijfsbezoek die wij gaan organiseren.

Wij doen de opleiding tot Junior Accountmanager op het ROC Menso Alting in Groningen en wij hebben de uitdaging gekregen om een bedrijf bezoek te organiseren voor onze klas van 11 studenten. Wij dachten dat KPN wel een geschikt bedrijf is om een bedrijfsbezoek omdat jullie je fulltime bezig houden met webcare en het helpen van klanten.  het bedrijfsbezoek moet plaatsvinden op een maandag, tussen 11.00 en 15.00. de datums die beschikbaar zijn: 24 februari. 

Wij hopen graag een reactie terug te zien op het emailadres: ************,

Met vriendelijke groet,

Matthijs, Albert en Johannes

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi, 

Ik probeer even mee te denken. Wat willen jullie hiermee precies bereiken? Ik lees opleiding Junior Accountmanager en webcare/klanten helpen. Wat willen jullie hieruit halen/leren? Een specifieke aansluiting met de opleiding?

Overigens is jullie beschikbaarheid ook enigszins beperkt. 24 februari tussen 11 en 15 uur. ;) 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • February 11, 2020

In Groningen staat een reusachtig kantoor van KPN, dat is jullie vast wel bekend. 

Ik zie alleen maar één datum staan en ik heb de webcare verzocht om jullie e-mailadres te verplaatsen naar het forumprofiel. 

 


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 12, 2020

Hi, 

Ik probeer even mee te denken. Wat willen jullie hiermee precies bereiken? Ik lees opleiding Junior Accountmanager en webcare/klanten helpen. Wat willen jullie hieruit halen/leren? Een specifieke aansluiting met de opleiding?

Overigens is jullie beschikbaarheid ook enigszins beperkt. 24 februari tussen 11 en 15 uur. ;) 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 25, 2020

Hallo Alex_P,

Excuus voor de late reactie, maar wij zouden graag meer te weten willen komen over de webcare bij KPN, en hoe jullie omgaan met klachten enzovoort.

de beschikbaarheid was inderdaad enigszins beperkt :laughing: , maar inmiddels maken de datums niet veel meer uit. 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 27, 2020

Hi, 

Ik probeer even mee te denken. Wat willen jullie hiermee precies bereiken? Ik lees opleiding Junior Accountmanager en webcare/klanten helpen. Wat willen jullie hieruit halen/leren? Een specifieke aansluiting met de opleiding?

Overigens is jullie beschikbaarheid ook enigszins beperkt. 24 februari tussen 11 en 15 uur. ;) 

Hallo Alex_P,

Excuus voor de late reactie, maar wij zouden graag meer te weten willen komen over de webcare bij KPN, en hoe jullie omgaan met klachten enzovoort.

de beschikbaarheid was inderdaad enigszins beperkt :laughing: , maar inmiddels maken de datums niet veel meer uit. 


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • February 27, 2020

Hi, ik heb jullie bericht gelezen. Ik ben nog bezig hier om te kijken of we dit kunnen faciliteren. We zitten namelijk met een aantal regels en privacyissues. Zodra ik een antwoord heb laat ik het jullie weten.