Skip to main content

Bij huur bedrijfspand lieten ze ons dit kastje zien in de meterkast. We hebben nog geen internet geregeld en vroegen ons af wat dit precies is. Is dit glasvezel? En kunnen we dus KPN bellen om iets te regelen

 

Bedankt

De foto is denk ik niet meegekomen. Klopt dat? Die moet je even de tijd geven. Op de achtergrond word die geüpload, dat kost even tijd. 


@dennis1404  Ik ben benieuwd naar de foto van dat kastje. Foto invoegen kunt u via het icoontje 3e van rechtshierboven.


Slim.. heb hem bijgevoegd!


Dit is een isra 10 die via de blauwe invoerkabel aangesloten op de kabel naar de kabelverdeler van KPN. 

Dit is dus geen glasvezel.


Dankje! Kan ik dus wel een normaal (geen glasvezel)KPN internet abonnement regelen en hierop laten aansluiten ofzo? 


Dankje! Kan ik dus wel een normaal (geen glasvezel)KPN internet abonnement regelen en hierop laten aansluiten ofzo? 

Met de juiste postcode en huisnummer zou dat geen probleem hoeven te zijn.


Dankje! Kan ik dus wel een normaal (geen glasvezel)KPN internet abonnement regelen en hierop laten aansluiten ofzo? 

Ja. Er moet wel een monteur komen. Dit kun je zelf niet aansluiten. Heeft u het deksel nog?

Check hier welk snelheid er beschikbaar is:

https://tele2-fpi-info.fourstack.nl


Bedankt! Ik heb inmiddels het internet aangevraagd. Wel heb ik gewoon internet voor ‘thuis’/prive aangevraagd ipv het zakelijke abonnement omdat dit voordeliger is. Ik neem aan dat dit geen probleem is? Beetje een domme vraag hoor, maar misschien dat KPN moeilijk doet om internet voor thuis te installeren in een bedrijfspand. 


Bedankt! Ik heb inmiddels het internet aangevraagd. Wel heb ik gewoon internet voor ‘thuis’/prive aangevraagd ipv het zakelijke abonnement omdat dit voordeliger is. Ik neem aan dat dit geen probleem is? Beetje een domme vraag hoor, maar misschien dat KPN moeilijk doet om internet voor thuis te installeren in een bedrijfspand. 

Nee hoor, volgens mij maakt dat niet uit. Wel grappig dat je het voordeliger noemt. Ik ken mensen die juist een zakelijk abonnement afsluiten omdat ze denken dat da goedkoper is 😄