Skip to main content
Antwoord

Beeld op TV ontvangers valt vaak weg en internet ook

• August 16, 2025
  • 6 reacties
  • 77 keer bekeken

Mijn tv+ kastjes (2stuks )  vallen een paar keer per dag weg

dan komt op de kleine venstertjes van de tv zenders KPN te staan in het groen.

moet ik de tv kastjes opnieuw opstarten en even wachten en dan doen ze het weer.

verschillende keren gebeld, maar elke keer hetzelfde : opnieuw opstarten enz enz.

ik heb alles al geprobeerd, maar het werk gewoon niet, ook al een nieuwe adapter ontvangen.

ook het internet valt paar keer per dag uit.

ik betaal hier genoeg voor en wil dan ook dat het werkt .

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hi ​@Peavey64! Ik zie dat Jasper je eerder een aantal vragen heeft gesteld. Zou je die nog willen beantwoorden?

Welkom op de community ​@Peavey64. Het is niet de bedoeling dat het beeld en internet vaak wegvalt natuurlijk. Op dit moment is het moeilijk om te zeggen wat er precies speelt, we zien niet wat jij ziet, alleen wat jij vertelt. Kan je er meer over vertellen zodat we met je mee kunnen denken? 

Je hebt TV+ Boxen als tv-ontvangers dus, hoe zijn ze aangesloten op het modem? Op het moment dat de tv wegvalt, is dat hetzelfde moment dat het internet wegvalt, of is dat op een ander moment? Als het op hetzelfde moment is, wat doen de lampjes op het modem dan? Als de lampjes daar wegvallen is het toch het beste om telefonisch contact te hebben, zodat de verbinding direct samen met jou nagekeken kan worden. Dat is via deze weg lastiger, zoals je merkt.

Dan kunnen we met je meedenken!

6 reacties

Jasper van KPN
Moderator

Welkom op de community ​@Peavey64. Het is niet de bedoeling dat het beeld en internet vaak wegvalt natuurlijk. Op dit moment is het moeilijk om te zeggen wat er precies speelt, we zien niet wat jij ziet, alleen wat jij vertelt. Kan je er meer over vertellen zodat we met je mee kunnen denken? 

Je hebt TV+ Boxen als tv-ontvangers dus, hoe zijn ze aangesloten op het modem? En welk model modem heb je van ons? Op het moment dat de tv wegvalt, is dat hetzelfde moment dat het internet wegvalt, of is dat op een ander moment? Als het op hetzelfde moment is, wat doen de lampjes op het modem dan? Als de lampjes daar wegvallen is het toch het beste om telefonisch contact te hebben, zodat de verbinding direct samen met jou nagekeken kan worden. Dat is via deze weg lastiger, zoals je merkt.

Forum|alt.badge.img+7
  • August 18, 2025

@Peavey64, inderdaad zoals ​@Jasper van KPN vraagt welk type modem heb je? Als je tv kastjes wegvallen en tegelijkertijd ook het internet, dan zou het kunnen dat er iets is met je modem. Als dat een experia box v12 is dan is misschien je adapter niet goed en kun je een nieuwe adapter aanvragen. Er schijnt namelijk een serie foute adapters geleverd te zijn aan klanten.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 18, 2025

Ik heb een v12 modem en heb ook al een nieuwe adapter ontvangen , helpt niks

soms start het modem opnieuw op , soms moet ik het tv kastje opnieuw opstarten 10 min wachten en dan doet hij het weer , is zeer irritant als je iets zit te kijken 

Jasper van KPN
Moderator

Voor sommige Box 12 modems was het nodig om de adapter te vervangen inderdaad. Had je de andere vragen ook gezien, kan je die ook nog beantwoorden? Zoals gezegd weten wij alleen wat jij vertelt, help ons om mee te denken door meer te vertellen. Anders is de genoemde terugbelafspraak een goede optie als je dat makkelijker vindt om het uit te leggen.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 2, 2025

ik heb hetzelfde probleem, elke keer valt tv  en internet weg.

al 10 keer gebeld en elke keer hetzelfde verhaaltje wat niet helpt, opnieuw opstarten en zo.

je wordt niet serieus genomen , er is mij al 3 keer verteld dat er een nieuw modem opgestuurd wordt.

en vervolgens hoor je niks meer.

het wordt tijd om na meer dan 20 jaar maar eens een andere provider op te zoeken

Admin: Reactie verplaatst naar je eigen topic

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 6, 2025

Hi ​@Peavey64! Ik zie dat Jasper je eerder een aantal vragen heeft gesteld. Zou je die nog willen beantwoorden?

Je hebt TV+ Boxen als tv-ontvangers dus, hoe zijn ze aangesloten op het modem? Op het moment dat de tv wegvalt, is dat hetzelfde moment dat het internet wegvalt, of is dat op een ander moment? Als het op hetzelfde moment is, wat doen de lampjes op het modem dan? Als de lampjes daar wegvallen is het toch het beste om telefonisch contact te hebben, zodat de verbinding direct samen met jou nagekeken kan worden. Dat is via deze weg lastiger, zoals je merkt.

Dan kunnen we met je meedenken!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 7, 2025

Alles is bekabeld aangesloten, en werkt goed, alleen valt 1-5 keer per dag het internet weg, staat tv beeld stil, en draait er een cirkel rond .

ik heb alles al geprobeerd, elke keer dat ik bel, en dat is al een keer of 10, hetzelfde verhaaltje
opnieuw opstarten enz enz .

ik ben al 30 jaar klant, maar nu ga ik toch maar naar een ander denk ik, en ik weet wel dat dat jullie niks interesseert.

alles is altijd goed geweest, maar een tijdje geleden een nieuw contract afgesloten nieuw modem en tv kastjes gekregen, vanaf dat moment alleen ellende, !!

drie keer beloofd dat ik een nieuw modem toegestuurd krijg, 3 keer niks meer gehoord.