Skip to main content

Ik probeer al meerdere keren mijn KPN thuis app in te stellen. Hiervoor is een beheerderswachtwoord nodig. Er staat dat dit niet het wifi-wachtwoord is. Dan zijn er dus nog 3 opties volgens mij, de admin-password van achterop de modem, het wachtwoord van de mijn-kpn site en de admin password die achterop het superwifipunt staat.

Dit frustreerde mij enorm en ik vroeg me af wat hiervoor de oplossing is

Hallo @KPN- Fam. Loef ,

Dan kun je in het vervolg inloggen op de mijn KPN app met een eigen KPN ID en het bijbehorende wachtwoord. 
 

Het is dus gelijk aan de inloggegevens voor Mijn KPN via internet. 

 


Hallo @KPN- Fam. Loef , het beheerderswachtwoord in de KPN Thuis app is gelijk aan het admin password van de primary SuperWiFi 


Hallo @KPN- Fam. Loef ,

Dan kun je in het vervolg inloggen op de mijn KPN app met een eigen KPN ID en het bijbehorende wachtwoord. 
 

Het is dus gelijk aan de inloggegevens voor Mijn KPN via internet. 

 

Hallo @KPN- Fam. Loef , het beheerderswachtwoord in de KPN Thuis app is gelijk aan het admin password van de primary SuperWiFi 

@KPN- Fam. Loef 

Is het inloggen nu gelukt voor de mijn KPN app of de KPN Thuis app? 


@KPN- Fam. Loef Welkom op het forum. Is het met de tips van @Noordzee en @RBxx ondertussen gelukt?


@KPN- Fam. Loef Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!


Hallo @KPN- Fam. Loef ,

Dan kun je in het vervolg inloggen op de mijn KPN app met een eigen KPN ID en het bijbehorende wachtwoord. 
 

Het is dus gelijk aan de inloggegevens voor Mijn KPN via internet. 

 

Hallo @KPN- Fam. Loef , het beheerderswachtwoord in de KPN Thuis app is gelijk aan het admin password van de primary SuperWiFi 

 

 

@KPN- Fam. Loef

Is het inloggen nu gelukt voor de mijn KPN app of de KPN Thuis app? 


Ik heb hetzelfde probleem - wilde KPN Thuis instellen maar ik weet het beheerderswachtwoord niet. Ik heb het wachtwoord gebruikt dat ik voor MijnKPN gebruik maar dat is het niet. Nu staat het abonnement op naam van mijn partner. Kan dat de reden zijn dat ik er niets mee kan op mijn mobiel? 


Ik heb hetzelfde probleem - wilde KPN Thuis instellen maar ik weet het beheerderswachtwoord niet. Ik heb het wachtwoord gebruikt dat ik voor MijnKPN gebruik maar dat is het niet. Nu staat het abonnement op naam van mijn partner. Kan dat de reden zijn dat ik er niets mee kan op mijn mobiel? 

Het wachtwoord staat achterop de SuperWiFi's of onder op de Experia WiFi's indien u die heeft. En anders gebruik je het beheerderswachtwoord van de Experiabox. 


Bedankt, NIck. Maar we hebben ooit een nieuwe aansluiting gekregen maar de Experiabox is niet gewijzigd. Wel de wifi code en wachtwoord, dus het etiket van de Experiabox ongeldig. Het wachtwoord achterop de Experia WiFi werkt niet in de KPN Thuis app. 


Bedankt, NIck. Maar we hebben ooit een nieuwe aansluiting gekregen maar de Experiabox is niet gewijzigd. Wel de wifi code en wachtwoord, dus het etiket van de Experiabox ongeldig. Het wachtwoord achterop de Experia WiFi werkt niet in de KPN Thuis app. 

Welk wachtwoord gebruikt u? Je moet het Web password gebruiken. Mogelijk heeft u meerdere Experia WiFi's? 


Nick, je bent geweldig! Het is gelukt. Superbedankt!


ik heb ook dat probleem , heb elk wachtwoord wat ik kan vinden geprobeerd maar niks werkt ook die van de wifi versterker niet , het wachtwoord van de modem werkt ook niet , de kpn thuis  app is ook waardeloos klapt er ook steeds uit , ook al opnieuw geinstalleerd @KPN- Fam. Loef tijd dat de app een update krijgt !Â