Skip to main content

De wachtwoord vergeten procedure in de thuis app wil me maar niet lukken middels het blauw knipperende superpunt dat direct op de Experia V10 is aangesloten.

Heb de app inmiddels opnieuw geinstalleerd en de verzonken resetbutton aan de achterzijde gebruikt. Het via de camera overgenomen admin password van het superpunt klopt maar wordt als niet juist waargenomen. Ook het oude wachtwoord werkt niet meer. Het internet gelukkig wel maar de modaliteiten van de thuis app helaas niet.

Hoe te handelen, Carel.

 

Zelfde probleem. Ik zie meerdere forum posts hierover waaronder:

https://forum.kpn.com/thuisnetwerk-72/kpn-thuis-app-werkt-niet-meer-489959


Hallo Carel, welkom op het forum! Ik raad je in dit geval aan om de installatie overnieuw te doen. Dat wil zeggen, ontkoppel de Superwifi punten van de Experia Box. Reset de Experia Box, reset de Superwifi punten. Verwijder de Thuis app en herstart je telefoon. Herinstalleer dan de Thuis app en sluit de Superwifi punten weer aan. Ik verwacht dat het daarna weer in orde is. Mocht dat niet zo zijn, kun je eens stap voor stap aangeven wat er gebeurt en waar het misgaat.


Beste Erik,

via “beheerderswachtwoord blijft verkeerd” in middels aangegeven dat het probleem is opgelost.

Dank voor de suggestie,

Carel.