Skip to main content
Beantwoord

beide tv-ontvangers HMB 2260 blijven opnieuw opstarten en wegvallende wifi

  • December 27, 2020
  • 4 reacties
  • 40 keer bekeken

De laatste weken lopen onze beide tv-ontvangers regelmatig vast en starten ze spontaan opnieuw weer op. Één keer vind ik niet erg, maar meerdere malen wel. Is mogelijk om deze tv-ontvangers om te wisselen tegen twee stabiele tv-ontvangers?

Tevens hebben we last van wegvallende wifi. We hebben 4 witte vierkante kpn wifiversterkers met allemaal een aparte netwerknaam. Dit op aangeven van KPN. Alle 4 zijn bedraad aangesloten. Nu we met het hele gezin (5 personen) meer aan thuiswerken zijn hebben we vooral op de mobiele telefoons en ipads last van wegvallende en trage wifi. Hoe kunnen we dit probleem verhelpen?

Beste antwoord door Erwin van KPN

Hoi @Mark Heesters . Welkom op het forum.

Dat spontaan herstarten zou opgelost moeten zijn. Is dat ook jouw ervaring?

Als ik het goed begrijp heb jij dus 4(!) witte versterkers? En die hebben allemaal een andere naam? Dat is een vreemde configuratie.  Wat voor experiabox heb jij?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 2, 2021

Hoi @Mark Heesters . Welkom op het forum.

Dat spontaan herstarten zou opgelost moeten zijn. Is dat ook jouw ervaring?

Als ik het goed begrijp heb jij dus 4(!) witte versterkers? En die hebben allemaal een andere naam? Dat is een vreemde configuratie.  Wat voor experiabox heb jij?


Erwin van KPN
Moderator

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust.


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 9, 2021

Afgelopen week geen last meer van automatisch herstarten gehad.

We hebben een v10 met pairbonding. 


Erwin van KPN
Moderator

Is het wifi issue nog wel aanwezig?