Skip to main content

Hallo,

Sinds 18 maart 2024 valt in de avond zo'n beetje elke 5 minuten het internet even uit (2-3 minuten). Geen probleem dacht ik, wellicht zijn het werkzaamheden. Vanavond echter weer hetzelfde verhaal.

Ik heb de storing check en modem reboot al gebruikt via de kpn site maar dit heeft ook niet geholpen. Overigens werd er ook geen storing gevonden. 

Op het forum heb ik een beetje rond zitten kijken en kwam tegen dat soortgelijke problemen opgelost werden door het vernieuwen van de glasvezel box / vernieuwen van de bekabeling. Ik kan me echter moeilijk voorstellen dat dit het probleem is aangezien het toch allemaal relatief nieuw materiaal is hier.

Maar goed hopelijk kan iemand me helpen!

Mvg,
Niels

Even bellen met 0800 0402, KPN kan de verbinding testen @Nielss91 , zie ook onderstaande link voor hulp:

https://www.kpn.com/service/storingen.htm


Zoals ik al aangaf heb ik dat natuurlijk al gedaan. Helaas zonder resultaat.

Inmiddels dag 3 zonder “bruikbare” verbinding. 
Zowel de wifi als bekabelde verbinding werkt niet naar behoren. 

Op de modem zijn alle lampjes groen, deze is hoogstwaarschijnlijk in orde.
Op de NT kast knipperen de glas & ethernet markeringen.

Ik ben naast particulier ook zakelijk gebruiker en kan momenteel niet fatsoenlijk werken.
Graag z.s.m een oplossing aub.


KPN bellen en een monteur laten komen, die kan het modem uitlezen en zal bij constatering je NT en of modem vervangen (tenzij het van binnen het netwerk af komt, in dit geval moet je de monteur ook zelf betalen) als het van buitenaf komt zijn de kosten voor KPN.


Mijn advies is ook om dan meteen even te bellen met 0800-0402, zodat er dan actief een storingsanalyse en meting gedaan kan worden Niels.


Ik heb zelf maar even de bakabeling van het NT kastje wat verstevigd. Tot vooralsnog werkt het weer!


Reageer