Skip to main content

Met glasvezel irritant traag internet , film kijken via Amazon prime is vaak onmogelijk.

modem diverse malen geherstart ( box 12 ) , tevens regelmatig foutmelding tv box dat verbinding gecontroleerd moet worden.

Heeft u glasvezel? 


Ja , helaas wel 😬


Heeft u glasvezel? 

Hallo @Nick83 

Met glasvezel irritant traag internet

 


Jazeker, 


Welke snelheid haalt u bij een speedtest? Met alle andere apparaten losgekoppeld? 


Goedemiddag @Abel Tasman, welkom op ons forum!
Juist via de glasvezel moet je wel aardige snelheden kunnen halen.
Ik ben evenals Nick en JanD hierboven wel benieuwd wat voor resultaten je haalt en hoe je alles aangesloten hebt zitten!

Als je bekabeld langzaam internet hebt zit er vaak ergens iets niet helemaal goed. Als je dat ook hebt met al je andere apparaten ontkoppeld kun je hierover misschien het handigst even met ons bellen via 0800-0402

 

Via Wifi zul je altijd wel wat snelheid verliezen maar daar hebben we wel een handig topic over:

 


Hallo Thomas , heb paar dagen terug contact gehad met KPN , ik zou door technisch iemand terug gebeld worden.

maar helaas nog niets vernomen…..

ik denk maar het jaar uitzitten en dan terug naar Ziggo.

 


Dit alles moet goed op te lossen zijn lijkt me, als je wilt kan ik ook wel even meekijken maar als je snel geholpen wilt worden is terugbellen toch waarschijnlijk de snelste route. Wil je anders je profiel eens invullen?