Skip to main content

Waarom belt KPN niet als ze zelf een afspraak hebben gemaakt?

 

Ik heb nog even zitten turen in m'n glazen bol maar ik heb nog geen flauw idee waar het over gaat. 


Ja Joep dat van die glazen bol begrijp ik wel.

Het gaat erom dat KPN zelf een voorstel deed om mij vandaag tussen 11:45 en 12:00h zou opbellen om een probleem te bespreken. Vervolgens krijg je een bevestiging waarin ze stellen dat ze maar 1 keer bellen. Dus ik zit om 11:45 gereed en wat denk je: Niemand belt terwijl ze het zelf voorstellen.

Consequentie is dat ik vandaag al mijn contracten ga opzeggen. Meerdere mobiele contracten en een internet/TV Hussel contract. Ik vertrek wel naar ODIDO of Ziggo. Dus mijn stelling is dat KPN vreselijk faalt. Ze zijn gewoon niet in staat de concurrentie het hoofd te bieden. Het gaat niet om de techniek want die is op zich best goed. Het gaat vooral om de mensen bij de klanten service die de veranderende markt niet bij kunnen benen.


Alle providers kampen met het probleem dat er bijna niemand meer op een klantenservice wil werken.  Er wordt namelijk  nogal eens lelijk tegen je gedaan. Maar wat is er aan de hand dan? Wellicht kunnen we je hier helpen. 


Dank Joep,

ik besef ook wel dat personeel krijgen steeds moeilijker wordt. In mijn geval loopt het echter de spuigaten uit te meer dat zij het initiatief namen voor een telefonisch contact. Dat nog bevestigen en vervolgens hoor je niets.

Ik heb net alles via de KPN website geannuleerd en breng morgen alles bij de concurrentie onder.

Dank voor je aanbod maar ik ben helemaal klaar met KPN.


Ik snap je frustratie als een terugbelafspraak niet nagekomen wordt. Ik zou het nog even overwegen Han, want de klantenservice is bij anderen echt niet zoveel beter of slechter. Zoals je aangeeft zijn de diensten van KPN van een kwalitatief goed niveau. Uiteraard gaat er altijd wel eens iets mis.


Hoi Han, welkom op het forum! 

Ik vind het erg jammer te lezen dat je hebt geannuleerd. Ik kan (bijna) niks meer inzien op het moment dat er geen lopende bestelling is of geen actief abonnement. Als dit er wel is is en je wil het nog een kans geven, reageer dan vooral in dit topic. Als je wil toelichten wat er aan de hand is en je profiel wil invullen, dan ga ik met je meekijken. 


Ik heb dezelfde vervelende ervaring. Een afspraak gemaakt, zitten wachten, niemand belt. En dan op geen enkele manier contact kunnen krijgen met KPN. Bovendien is me 200 MB beloofd als downloadsnelheid, bij een check zit ik op 10 MB. Het zou leuk zijn als KPN me nu toch zou bellen, maar met de automatisering van de klantenservice is het bereiken van een echt mens zowat onmogelijk geworden. Was ik nou maar bij Ziggo gebleven.