Skip to main content

Voor een vrijwilligers project heb ik bellen via voip nodig..

Ik heb een particuliere KPN vaste telefoonlijn via de experiabox

Wat zijn de mogelijkheden?

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

 

Hallo @Richard A , als je belt via de Experiabox bel je dus al via voip, ofbedoelje iets anders?


Naast mijn vaste telefonie via KPN (VoIP) heb ik ook een VoIP aansluiting via CheapConnect.

Ook dat is dus mogelijk.


Ja, dat kan zonder problemen. Je moet vast internet van KPN hebben. Dat je een particuliere KPN vaste telefoonlijn via ExperiaBox hebt doet er verder niet toe, of je plan moet zijn om je huidige vaste nummer naar een andere provider te willen overzetten.

Zie https://www.google.com/search?q=voip+provider

Skype is ook VoIP  en is gratis. Je kan er ook een nummer bij regelen, dan betaal je wel iets.


@ Richard
Interessant, kun je iets meer vertellen wat de functies moeten zijn ?
Ik denk ook direct aan cheapconnect, kijk of je hier(onder) iets wijzer van wordt en dan hoor/zie ik het wel, ik denk graag met je mee.

https://forum.kpn.com/vast-bellen-13/klacht-vaste-lijn-476612#post794702


Goedemorgen @Richard A, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Wanneer je nu een Alles-in-1 abonnement hebt of een Internet en TV abonnement, heb je ook een nummer via VOIP. Heb je nog apart een telefoonabonnement bij ons? Dan is dat waarschijnlijk geen VOIP. Je kan dan, naast je vaste telefoonabonnement inderdaad denken aan een nieuw abonnement voor dat nummer. Welke dat is, is even afhankelijk wat je nu al aangesloten hebt en ook hoelang je het nodig hebt en hoeveel moeite je er dus voor wil doen.

Heb je nog vragen of kunnen we je nog ergens bij helpen? Dan hoor ik het graag!


Welke dat is, is even afhankelijk wat je nu al aangesloten hebt ...

Ik heb een particuliere KPN vaste telefoonlijn via de experiabox

VoIP dus.

 


@Richard A, al meerdere reacties op jouw bericht. Kan je hier verder mee? Wanneer je nu al een VOIP nummer hebt trouwens en die wil je niet gebruiken, kan je een tweede telefoonnummer aanvragen!


Helaas ook in dit geval zullen we nooit weten wat de achtergrond van deze vraag was.

Of toch @Richard A  ?


Reageer