Skip to main content
Beantwoord

Belofte niet nagekomen

  • February 24, 2020
  • 5 reacties
  • 84 keer bekeken

Heeft iemand wel eens een opgenomen gesprek met de klantenservice opgevraagd om te bewijzen dat er een belofte is gedaan? Er is me namelijk een wifiversterker beloofd toen ik een nieuw internet + tv pakket nam (500mb/sec). Maar de wifiversterker en de tv ontvanger zijn niet gestuurd. De tv ontvanger proberen ze nu voor een derde (!) keer bij me te krijgen, maar ze zeggen dat ik geen recht heb op een versterker. Ik wil dus de opname van m’n gesprek opvragen

Beste antwoord door Bart van KPN

Ik heb even meegekeken. Ik zie dat je 29 januari contact hebt gehad over een wijziging. Die heeft mijn collega ook doorgevoerd en daar je heb je een bevestiging van ontvangen. Hier hebben we het over toch? Ik zie hier niets gerept over een WiFi versterker. Ik zie wel dat mijn collega een nieuw modem heeft aangevraagd. 

Want hebben we het over de Super WiFi modules? Want die gelden alleen voor nieuwe klanten namelijk bij een nieuw pakket in plaats van een welkomstkorting. Dit is ook al verteld aan je. Ook al door de klachtenafdeling. Ik kan er verder niets meer van maken. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • February 26, 2020

Hoi @JosLa, welkom hier. 

Ik lees dat je een WiFi versterker beloofd is, echter heb je deze niet ontvangen. Nu heb je hier al contact over gehad alleen lijkt het niet genoteerd? Interpreteer ik dat goed? Mag ik eens meekijken wat ik hierover kan achterhalen? Zou je daarvoor jouw Forumprofiel willen voorzien van postcode + huisnummer en naam van de contractant? Ik hoor graag als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee.


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 27, 2020

Done!


Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • February 28, 2020

Ik heb even meegekeken. Ik zie dat je 29 januari contact hebt gehad over een wijziging. Die heeft mijn collega ook doorgevoerd en daar je heb je een bevestiging van ontvangen. Hier hebben we het over toch? Ik zie hier niets gerept over een WiFi versterker. Ik zie wel dat mijn collega een nieuw modem heeft aangevraagd. 

Want hebben we het over de Super WiFi modules? Want die gelden alleen voor nieuwe klanten namelijk bij een nieuw pakket in plaats van een welkomstkorting. Dit is ook al verteld aan je. Ook al door de klachtenafdeling. Ik kan er verder niets meer van maken. 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 4, 2020

Dag Bart, inmiddels heeft de klantenservice contact met me opgenomen en is alles heel goed afgehandeld. Jij ook bedankt voor je aandacht. 
 

Met vriendelijke groet, 

Jos Lakeman 


Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • March 5, 2020

Graag gedaan. 

Mochten we nog weer iets kunnen betekenen, dan horen we graag weer van je.Â