Skip to main content

@Remco van KPN ik zit ook nog steeds te wachten op de upgrade naar 1 GB. Begin april een brief id bus gehad. Weken later een email 24e april zie screens. Maar tot aan vandaag nog steeds geen verhoging mogen ontvangen. Al ben ik tevreden met 200/200 daar niet van. Het duurt alleen wel erg lang... 

 

Dat duurt dan wel erg lang Steve, ik heb even apart topic voor je aangemaakt voor de overzichtelijkheid. Zou je dan jouw profiel eens kunnen invullen? Dan spiek ik even.


Dat duurt dan wel erg lang Steve, ik heb even apart topic voor je aangemaakt voor de overzichtelijkheid. Zou je dan jouw profiel eens kunnen invullen? Dan spiek ik even.

Done, heb je zo voldoende info?


Hmmm ik zie hem nog niet staan maar je abonnement zou er wel geschikt voor moeten zijn. Ik hou hem in de gaten, zou je mij hier een bericht kunnen sturen als je binnen twee weken nog geen antwoord hebt gehad? 

Dat duurt dan wel erg lang Steve, ik heb even apart topic voor je aangemaakt voor de overzichtelijkheid. Zou je dan jouw profiel eens kunnen invullen? Dan spiek ik even.

Done, heb je zo voldoende info?

 


Hmmm ik zie hem nog niet staan maar je abonnement zou er wel geschikt voor moeten zijn. Ik hou hem in de gaten, zou je mij hier een bericht kunnen sturen als je binnen twee weken nog geen antwoord hebt gehad? 

Dat duurt dan wel erg lang Steve, ik heb even apart topic voor je aangemaakt voor de overzichtelijkheid. Zou je dan jouw profiel eens kunnen invullen? Dan spiek ik even.

Done, heb je zo voldoende info?

 

Is goed,


Dan houden we contact Steve!


Dan houden we contact Steve!

Hai Remco eindelijk na c.a. 1 1/2e maand heb ik vandaag bericht gehad per mail dat mijn verbinding is geupgraded naar 1GB. En dit is ook zichtbaar in mijnkpn. Echt wel lang moeten duren ik ben eingelijk benieuwd waar dat door komt..

Mvg Steve..

 


Ik heb niet direct inzicht in de agenda van de collega's maar het omzetten en geschikt maken van de complete infrastructuur heeft soms wat voeten in de aarde. Ik ben blij dat het nu toch eindelijk zover is en mocht je verder nog vragen hebben stel ze dan gerust!


Beste Remco,

 

Ook ik heb zo’n brief ontvangen dat mijn internet snelheid zal worden verhoogd.   Deze brief heb ik begin april reeds ontvangen, inmiddels is het al eind juli.  Ik heb niets meer gehoord.   Hoe kan dit?

 


Dat kan diverse redenen hebben. De infrastructuur moet gereed gemaakt worden er moet voldoende capaciteit beschikbaar zijn in de centrales. Ik zou augustus nog even afwachten.


Reageer