Skip to main content
Antwoord

Ben niet te spreken over slechte bereikbaarheid en werking van MijnKPN app

• February 4, 2025
  • 2 reacties
  • 61 keer bekeken

Hoe is het mogelijk dat je anno 2025 ‘s avonds de helpdesk niet kunt bellen? Jullie chatbox is een ramp. 
We zijn overgestapt van kpn naar delta, een verademing. Maar omdat Delta de tarieven fors omhoog gooide en we snelle glasvezel niet nodig hadden toch weer terug naar kpn omdat voorgaande  problemen inmiddels niet meer zouden voorkomen. 
Nu hebben we sinds 1 februari weer een kpn abonnement, en raad eens, het is gewoon weer klote. Leve de Mijn Kpn app, vraagt nog steeds of ik mijn pakket wil volgen?! Verder kom ik niet. Natuurlijk kan ik zelf de zaak installeren, maar ik stoor me gewoon aan de bereikbaarheid en de zeer slechte chatbox. Ik ben zelf technisch aangelegd, maar ben van mening dat iedereen het pakket zelf moet kunnen installeren. Als alles in een keer goed gaat zal het wel werken, maar als er vragen zijngeeft kpn niet thuis! 
ps, ik heb 2e hands versterkers ontvangen.

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@Zurrik23, welkom op onze community! We denken graag even mee, ben je er ondertussen nog uit gekomen?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • February 4, 2025

In principe kan iedereen het ook zelf installeren behalve als er pairbonding is. Wat is het probleem?

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 6, 2025

Hoi ​@Zurrik23, welkom op onze community! We denken graag even mee, ben je er ondertussen nog uit gekomen?