Skip to main content

Goedemiddag ,

Vandaag benaderd telefonisch m.b.t tot korting voor bestaande klanten.

Men kon zien dat er op het adres een KVK aanwezig is, deze wilde men zonder toestemming koppelen aan onze prive facturen om zo er voor te zorgen dat wij een korting zouden krijgen.

De reden die hij hier aangeeft dat ze graag bestaande klanten wil behouden en hierdoor korting kunnen geven.

Mijn vraag is, is KPN met de campagne bezig om bestaande klanten korting te geven?

Goed dat je deze vraag stelt. Ik ken dergelijke acties niet, maar dat wil ook meteen helemaal niets zeggen. Wellicht dat een moderator je er de komende dagen een beter antwoord op kan geven.

BTW: ook op mijn adres staat een Stichting met KvK-registratie geregistreerd, maar ik ben nog niet benaderd. 


Via welk nummer bent u benaderd? Met andere woorden, weet u zeker dat het KPN was en geen derde (wellicht frauduleuze) partij?


@PML63 Welkom op het forum. 

Deze situatie klinkt mij nou niet direct heel bekend in de oren. Ik controleer graag voor je of ik hier iets over terug kan vinden! 

Zou je daarom voor mij je forumprofiel willen invullen en een seintje kunnen geven als dit is gelukt? Dan kan ik je gegevens er bij pakken en op onderzoek uit!Â