Skip to main content

Sinds ongeveer een week kan ik slechts één site niet meer bereiken. Maakt niet uit via welke browser ik het probeer. Het lukt niet op mijn pc, en ook niet via die van mijn partner, noch via mijn mobiele telefoon als de verbinding loopt via de Experiabox van KPN.  Wel kan ik de site bereiken met mijn mobiele telefoon als ik de WIFI uitschakel en via Simyo contact maak.

Ik heb gechat met KPN en deze gaven het advies om mijn modem te resetten en mijn cookiegeschiedenis te wissen. Hoewel ik niet dacht dat dit zou helpen heb ik dit toch gedaan. MAAR, het bleek inderdaad niet te helpen. De site die ik niet kan bereiken is AFPB.nl.

Vorige week kon ik deze site nog zonder problemen bereiken. Andere sites kan ik allemaal wel bereiken.

Waar kan dit aan liggen?

 

Hi @Skater! Als ik deze site wil bekijken, gaat dat op dit moment helemaal prima, via zowel mijn werklaptop als mijn mobiele telefoon, beide via een KPN verbinding. Lukt het bij jou inmiddels ook weer? Of gaat het nog steeds fout?


Hallo Maja, Probleem is sinds een paar dagen opgelost, maar zat niet aan mijn kant. Ik heb nog een screenshot gemaakt van de routering, waar het vast liep.

 


Dit leek mij inderdaad sowieso niet een probleem dat aan jouw kan lag :wink: Ik snap echter wel dat mijn collega je het advies heeft gegevens om het modem te resetten en de cookies te wissen om het zekere voor het onzekere te nemen :slight_smile:

Fijn dat jij de site ook weer zonder problemen kan benaderen!