Skip to main content

Wij zijn 21 december overgegaan op glasvezel van KPN met superWIFI. Sindsdien doet een aantal websites het niet meer (probleem zoals hierboven beschreven). Heeft iemand een idee van wat ik eraan zou kunnen proberen te doen? Voor de rest werkt het internet prima, het probleem doet zich voor op onze laptops (chromebook en telefoons werken gewoon goed). Iemand een idee? IK kan de laptops nl ook niet aansluiten op een CAT-kabel, omdat deze gaan CAT-aansluiting hebben :-(

Alvast dank voor jullie input!

admin: eigen topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic

Hoi @leon10e, welkom op het forum!
Ik heb hier zo snel niet direct een verklaring voor! In het vorige topic was het vanzelf weer opgelost. Dit is bij jou niet toevallig het geval? Kun je het ook eens met een andere browser proberen?


We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat het gelukt is.  Anders weet je ons te vinden!


Het probleem heeft zich op een van onze laptops nog twee keer voorgedaan. Omdat het resetten van modem en wifi punten veel tijd in beslag nam de vorige keer (toen het probleem werd opgelost aan de hand van de aanwijzingen van Daniël vd KPN helpdesk), heb ik een aantal andere dingen geprobeerd. Het probleem lost zich op door op de bewuste laptop verbinding te maken met internet  via mijn mobiele  hotspot. Dan verbinding verbreken en laptop gaat weer naar alle gewenste sites… hoe is het mogelijk? Maar nu al 2x zo opgelost...