Skip to main content

heb sinds december 2020 onbeperkt internet. 

maar bij dit abonnement is data gebruik beperkter dan het abonnement welke ik hiervoor had. 

had eerst 20 Gb data en deze kon ik onbeperkt gebruiken. wanneer ik 10 of 20 Gb in 1 dag wilde gebruiken was dat geen probleem. 

dit betekent dat ik nu met het duurdere abonnement beperkt wordt in het dagverbruik. iets wat alleen in de kleine lettertjes te achterhalen is. want wanneer ik nu meer dan 5 Gb wens te gebruiken per dag dien ik iedere keer een sms te sturen of in mijnkpn 1 Gb !!! per keer aan te vragen. een voetbalwedstrijd is met fatsoenlijk beeld niet in een keer te bekijken wanneer ik onderweg ben.

Hiermee is onbeperkt data in combinatie met alles in 1 met extra sport opties geen alternatief voor het kijken met een abonnement van canal digitaal via sateliet. 

ik verzoek u dringend om de voorwaarden te heroverwegen.

mijn voorstel is om de dag limiet gelijk aan de hoogste data abonnement in te stellen te weten 20 Gb.

hiermee wordt er nog steeds een beperking opgelegd voor een abonnement die zegt “UNLIMITED” onbeperkt te zijn, maar hete is een verbetering. 

ik blijf er bij dat een onbeperkt abonnement, op basis van fair gebruik, echt onbeperkt dient te zijn.

met vriendelijke groet,

jan willem van den beld

***@***.***

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Hallo @jeedobbelyou ,

Je bent met de voorwaarden akkoord gegaan, dus wat jij vraagt is niet echt realistisch. 

Wel heb je binnen KPN Hussel de mogelijkheid om maandelijks te switchen naar een andere abonnementsvorm binnen KPN Hussel.

Zo kun je per 1 februari 2021 bv overstappen naar 15 GB of 25 GB als dat voor jou beter uitkomt.  Je kunt dit regelen via Mijn KPN. 

De mogelijkheden : 

https://www.kpn.com/shop/mobiel/sim-only?icid=toptaak6-simonly

  


Aan deze opmerking heb Ik niet zoveel. In alle advertenties maken ze, KPN, T-Mobile es, melding van unlimited.. maar de voorwaarden zie je pas je je de abonnement gewijzigd hebt en de voorwaarden toegestuurd krijgt. 

Ik blijf bij mijn standpunt dat het foute informatie is wat gecommuniceerd wordt. En dan zeggen dat niet realistis is vind ik een slechte reactie.

Unlimited suggereert meer dan 20gb maar is onder voorwaarden!