Bij het verbinden met mijn netwerk, krijg ik de melding :
Beperkte toegang ,uw verbinding met de router is niet bevestigd
Hoe los ik dat op ?
Bij het verbinden met mijn netwerk, krijg ik de melding :
Beperkte toegang ,uw verbinding met de router is niet bevestigd
Hoe los ik dat op ?
Hoi
Heel cliché, maar doet zeker wonderen, heb je je router al eens opnieuw opgestart? Dus even 2 minuten van het stroom. Maakt dat verschil?
Anders ben ik erg benieuwd naar jouw netwerk situatie. Welke router heb je, welk apparaat zie je de melding? Heb je screenshot van de melding? Hebben meerdere apparaten de melding? Heb je je router al eens gereset naar fabrieksinstellingen? Heb je al eens de Wifimanager van KPN gebruikt?
Met deze informatie kunnen we gericht met je meedenken!
https://photos.app.goo.gl/5oQzYUv51mD4Uo6u5
Dit is de link van het bericht op mijn smart tv
Ik heb de experia v10
Wifi manager meerdere malen geprobeerd (120)
Nog niet gereset naar fabrieksinstellingen
https://photos.app.goo.gl/5oQzYUv51mD4Uo6u5
Dit is de link van het bericht op mijn smart tv
Ik heb de experia v10
Wifi manager meerdere malen geprobeerd (120)
Nog niet gereset naar fabrieksinstellingen
Hmm, heb je wel een wachtwoord ingesteld op je wifi netwerk? Ik raad een fabrieksreset aan. Je kan hier lezen hoe je dat doet op je Experia V10:
Hi
De vraag is of je verbinding helemaal wegvalt of dat het hier alleen gaat om de verbinding tussen je televisie en de modem. Op het moment dat je dit op je televisie ziet, heb je nog wel verbinding op je telefoon of laptop? Mag ik ook weten hoe het Service-lampje op de V10 brandt als dit gebeurt?Â
Je kunt in ieder geval ook onze Servicetool draaien, ik ben benieuwd of er dan foutmeldingen worden weergegeven.Â
Ik heb het Service tool gedraaid wifi werkt,als ik opnieuw op mijn smart tv verbinding maak met mijn netwerk krijg ik nog steeds dezelfde melding:
Beperkte toegang :
verbinding met de modem/router kan niet worden bevestigd
Â
Â
Â
Het is dus als volgt de verbinding vd router naar het kpn kastje is bekabeld.
De verbinding van de tv met de router is via het wifi netwerk
Â
Â
Duidelijk, zou je alsnog ook deze vragen willen beantwoorden?Â
Â
De vraag is of je verbinding helemaal wegvalt of dat het hier alleen gaat om de verbinding tussen je televisie en de modem. Op het moment dat je dit op je televisie ziet, heb je nog wel verbinding op je telefoon of laptop? Mag ik ook weten hoe het Service-lampje op de V10 brandt als dit gebeurt?Â
Mocht alleen de televisie geen verbinding meer maken, zou je deze helemaal naar fabrieksinstellingen willen resetten?Â
Het is idd alleen de tv
Ik heb de tv reset naar fabrieksinstellingen maar het resultaat van opnieuw met netwerk verbinden is nog steeds beperkter toegang.
Ik kan dit ook niet helemaal plaatsen, maar ik denk graag mee. Welke televisie heb je precies? Heb je een merk en modelnummer? Dan zoek ik de handleiding even op en kijk of ik daar wijzer van word.Â
Het is een Philips tv model 55POS9002/1
Â
Dat moet geen probleem zijn. Heb je ooit zelf in de V10 dingen aangepast? Mocht dat niet zo zijn, zou je eens de router ook willen resetten. Dit doe je door het resetknopje op de router met een tandenstoker ingedrukt te houden tot alle lampjes uit gaan.Â
Het valt mij op dat er na 3 dagen van stilte een mod een reactie geeft.
Â
Dus eerst de bal leggen bij onbetaalde gebruikers, en er vervolgens op inhaken?
En niks zeggen na een uur.
Â
Hoe vies...
Ik vind vies nogal een heftig woord, ergens ook een beetje beledigend en nergens voor nodig. Ik wil je vragen om het hier netjes en beleefd te houden.
Om in te gaan op je vraag, dit is een community waarbij klanten elkaar helpen en waarbij wij als moderators aanhaken waar nodig. Dit is hoe wij al best lang werken. Neem ook kijkje in het topic waarin wij ons voorstellen en uitleggen hoe het werkt. Stel daar ook gerust een vraag als het niet duidelijk is.Â
Â
Hoi Alex,
Ik heb de router gereset, maar krijg na opnieuw verbinding maken nog steeds beperkte toegang.
Uw verbinding met de router is niet bevestigd.
Â
Ik wil ook even zeggen dat ik het fijn vind
dat je me helpt.
Ik vind het Top.
Â
Geen probleem, ik sta echter wel voor een raadsel dat dit niet lukt.Â
Laten we dit proberen, en ik ga er nu vanuit dat je modem onze nieuwste software heeft.
Als jij inlogt in de webinterface van de modem(192.168.2.254 of mijnmodem.kpn), en dan op Extra WiFinetwerk klikt, zou je dit willen aanpassen naar onderstaande optie, opslaan en daarna daarmee verbinden?Â
Â
Helaas, als ik verbind met 2g of 5g
Met de instellingen door jou gegeven heb ik nog steeds hetzelfde resultaat
Overigens is de snelheid wel goed hoor nu!!
Kan ik deze dan met het beste met 5g verbinden?
Â
Met welke je verbindt maakt eigenlijk niet uit, zolang het werkt. Maar ik heb heb even geen idee waar het aan kan liggen. Nog even voor de duidelijkheid, als je de stappen hierboven volgt op dat plaatje moet je de 2,4 wel aanzetten(schuifje naar rechts) en de televisie ook met dat netwerk( WiFi naam) verbinden.Â
Â
Ja ,ik heb verbinding gemaakt met 2g en 5g net werk(met schuifje)
Beide geven beperkte toegang aan.
Â
Kan ik dat 5g netwerk niet altijd gebruiken ,zou toch sneller moeten zijn ?
Ja natuurlijk, als het met 5Ghz werkt vooral gebruiken! Ik had even niet door dat het daarmee goed werkt.Â
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.