Skip to main content

Met regelmaat publiceer ik teksten en foto's op de website van een korfbalvereniging.

Mijn bekabelde desktopcomputer heeft een prima internetverbinding, behalve, sinds eergisteren, met die site, daarmee kan geen verbinding meer tot stand worden gebracht. ("HTTP error 504")

In huis werken mijn telefoon en die van mijn vrouw via wifi. Prima bereik, behalve... inderdaad, met die website!
Als ik de wifi uit zet, dus met 4G, kan wèl verbinding met die site worden gemaakt.....

Dus:
bekabeld: alles behalve de verenigingswebsite,
wifi:  alles behalve de verenigingswebsite,,
4G: alles

Anderen bij wie ik heb geïnformeerd hebben geen probleem met het bereiken van de betreffende website.

Op advies van een kennis heb ik uitgevoerd: C:\Users\gebruiker>ipconfig/flushdns
Dat had geen effect
heeft iemand een idee waar de oorzaak van dit merkwaardige fenomeen zou kunnen liggen?

Hallo Robert, 

 

Gebruik je soms KPN Veilig of een andere beveiliging? 

Dan zou je eens kunnen kijken bij de opties Browserbeveiligng en evt. Ouderlijk toezicht. 

Wat gebeurt er als je Browserbeveiliging uitzet? 

 


Ik heb contact gehad met het bedrijf dat de betreffende website host. Ik moest mijn IP adres opgeven en aan de hand daarvan kon men zien dat dit geblokkeerd was voor de betreffende site, naar zeggen vanwege herhaalde mislukte inlog pogingen. Ik ben me niet bewust van enige mislukte inlog poging, maar hoe dan ook, men heeft de blokkade opgeheven en nu werkt alles weer als vanouds.

Probleem opgelost dus!


Welkom op het forum @robert-stolk, goed om te lezen dat het inmiddels weer als vanouds werkt. Jouw hostingprovider kon het gelukkig snel oplossen door die blokkade op te heffen.
Als wij iets voor je kunnen betekenen weet je ons te vinden.