Skip to main content

Vandaag bericht gekregen dat het glasvezelkabel geactiveerd was,nu net glasvezel kastje aan gesloten en knipperde even groen en daarna ging deze op alarm ,volgens de app nog een keer geprobeerd en gaat dan meteen naar alarm hoe kan dit.

Gr.m.van veen

Maar heeft u uw abonnement om laten zetten? Het beste is even bellen met de klantenservice 0800-0402.  Zij kijken dan met u mee.


Gaat dat niet automatisch dan.

Gr.m van veen


In principe wel. Je hebt een glasvezelkastje gehad dus zou je denken van wel. Bel dan toch de klantenservice 0800-0402 maar.


Ga ik morgen doen.


Hallo @12martin, normaal gezien hoort de glasaansluiting te werken en hoort het lampje "Alarm" niet te branden. De klantenservice kan direct met je meekijken en indien nodig de juiste afdeling aansturen om de boel te laten maken. 

Ik begrijp dat je inmiddels al contact hebt gehad met de collega's van de klantenservice? 

 


Monteur is vandaag langskomen, glasvezelkabel is gebroken moet vervangen worden door een andere afdeling van kpn dus afwachten voor een nieuwe afspraak.


Een gebroken glaskabel verklaart wel waarom het nu niet werkt. Onze netwerkafdeling zal de kabel gaan repareren. 


Wacht aldagen op een telefoontje om een afspraak te maken voor de reparatie , maar nog geen reactie was wel toegezegd dat we binnen twee dagen gebeld werden. 


Wacht aldagen op een telefoontje om een afspraak te maken voor de reparatie , maar nog geen reactie was wel toegezegd dat we binnen twee dagen gebeld werden. 

bel anders opnieuw met kpn en zeg " ik wil een medewerker spreken vanwege een storing"


Reageer