Skip to main content

Ls.

 

Mijn ouders en ik zijn allen klant bij KPN, wonen in dezelfde straat en mijn ouders hebben twee maanden geleden een (fysieke) brief van KPN mogen ontvangen, waar ze online toestemming dienden te geven voor de aanleg van glasvezel door KPN. Zelf heb ik tot op heden vooralsnog géén enkele vorm van communicatie mogen ontvangen met betrekking tot de aanleg van glasvezel.

 

Wanneer denkt KPN ook mij hiervan op de hoogte te brengen (reeds in 2020 aangemeld voor nieuwsbrief) en om toestemming te vragen?

 

Alvast dank voor uw reactie

@VanDenbron Die brief is dan hoogstwaarschijnlijk afkomstig van KPN Netwerk NL. Zij gaan over de fysieke glasvezelaanleg. KPN de provider( waar u dit topic plaatst) is degene waar u het abonnement afsluit. 1 KPN, 2 verschillende bedrijven :wink:

KPN NetwerkNL - Service en Contact


@VanDenbron Die brief is dan hoogstwaarschijnlijk afkomstig van KPN Netwerk NL. Zij gaan over de fysieke glasvezelaanleg. KPN de provider( waar u dit topic plaatst) is degene waar u het abonnement afsluit. 1 KPN, 2 verschillende bedrijven :wink:

KPN NetwerkNL - Service en Contact

Hallo @VanDenbron, welkom! 

Wat Hans hierboven aangeeft klopt, dit gebruikersforum is van KPN als provider. KPN NetwerkNL gaat over alles wat de aanleg van glasvezel betreft. Als je contact met ze opneemt helpen ze je verder! Laat gerust weten hoe het afgelopen is of als je vragen hebt.


@VanDenbron Die brief is dan hoogstwaarschijnlijk afkomstig van KPN Netwerk NL. Zij gaan over de fysieke glasvezelaanleg. KPN de provider( waar u dit topic plaatst) is degene waar u het abonnement afsluit. 1 KPN, 2 verschillende bedrijven :wink:

KPN NetwerkNL - Service en Contact

WORKAROUND: Heb middels KKPN NetwerkNL - Vraag je persoonlijke code op een nieuwe personal code opgevraagd en alsnog het proces van toestemming succesvol afgerond, ondanks dat ik ‘nog’ geen enkele correspondentie heb ontvangen.  Dank voor de reacties!