Skip to main content

@Jiske_

Ik heb ook een mail gekregen met het verzoek om.de modem retour te sturen maar nooit de vermelde doos ontvangen.

Gezien het corona gebeuren en een verminderde weerstand op het moment voel ik mij er niet prettig bij om een hele volle primera oid in te lopen en zo onnodig risico te lopen. Aangezien de gemeente bij mij de oude spullen gewoon wekelijks ophaalt voor recycling wil ik de modem graag zo laten recyclen. 

Kun jij bevestiging of dit ook een optie is?

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hoi @Heinrich9781, we doen het recyclen/refurbishen liever zelf maar ik kan me goed voorstellen dat je hier nu geen extra risico's voor wil lopen.
Wat ik wel kan doen is je alsnog een retourdoos toesturen en mijn logistieke collega's om uitstel vragen. Kan je je daarin vinden?


@Thomas 

Is op zich een prima gedachte, maar dan zie ik liever dat jullie de doos laten ophalen bij het thuis adres. Dat is voor mij de beste optie op korte termijn. Dan kan ik deze gewoon voor de deur zetten en kan de bezorger deze mee nemen.


Ik heb helaas niet de mogelijkheid om een aparte ophaalkoerier in te plannen (hoewel ik ook van mening ben dat dit hier wel ontzettend handig zou zijn)
Op de PostNL website lees ik wel dat je op maandag t/m zaterdag je retourpakketjes mee kunt geven met een reguliere bezorger. Als je de komende tijd ergens nog een pakketje verwacht van PostNL zou je hem dan mee kunnen geven. Is dat een optie? Ik heb de retourdoos alvast verstuurd, deze moet morgen/overmorgen in de brievenbus liggen!


@Thomas 

Ik heb even gekeken maar dit is een service die voor grotere terug kerende aantallen geld.

Verder heb ik niks in de planning staan qua bezorging. Dus als jullie perse het apparaat terug willen ipv dat deze recycled word door de gemeente zal dit nog wel even duren denk ik. 

 


Ah dat is jammer. Ik zal het in ieder geval doorgeven bij mijn collega's van de logistieke kant!