Skip to main content
Vraag

Beschikt appartement over glasvezel van KPN?

• January 17, 2025
  • 6 reacties
  • 75 keer bekeken

Michel Bol
Nieuwkomer

Goedemiddag,

Ik verhuur een appartement waar in de meterkast een glasvezelkastje zit met een uitleg voor plug and play glasvezel kaart.

Enkel als ik zoek op de postcode van de kpn website zegt hij dat er alleen standaard internet aansluiting is en geen glasvezel.

Hoe zit dat eigenlijk? Heb ik nu wel of geen glasvezel ?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

• January 17, 2025

Waarschijnlijk is het glasvezel van een andere partij. Bijvoorbeeld van Delta. Of Open Dutch Fiber. Daar levert KPN niet over. Dus KPN zal in dat geval gewoon over de telefoonlijn leveren.

Staat er een KPN logo op het kastje? Of op de "glasvezel kaart"? 

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • January 17, 2025

Hoe ziet dat glasvezelaansluitpunt eruit? Plaats eens een foto.

Michel Bol
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 17, 2025

Dank voor de reacties. Hierbij 2 foto`s van het kastje.

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • January 17, 2025

Dat is een KPN glasvezelaansluitpunt. En het zwarte Genexis kastje is ook actief, aan de lichtjes te zien. Waar gaat de rode netwerkkabel naar toe? 

• January 17, 2025

Het lijkt wel alsof de glasvezelkabel boven vandaan komt. En er zit een heel smerige knik in de kabel 😱

Is dit in een kelder ofzo?

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • January 20, 2025

Hoi ​@Michel Bol, welkom hier op de KPN Community en bedankt voor je bericht!

Afgaande op de afbeelding die je hebt gedeeld, lijkt het hier om een KPN glasvezelaansluitpunt te gaan. Zou jij je profiel voor me in willen vullen en kun je een seintje geven zodra je dit hebt gedaan? Dan kan ik dit voor je na gaan kijken.