Skip to main content

Reeds jaren KNP klant. Ik wilde als vaste klant graag gebruik maken van de nieuwe tv ontvanger welke in je kast kan worden gezet (uit zicht). Dit kon niet volgens de medewerker. Toen ik hem vroeg wat er gebeurde als ik het abonnement zou opzeggen en weer zou starten als nieuwe klant, antwoordde hij dat ik dan wel zo’n tv kastje krijg. Omslachtig, maar goed. Opzegging gedaan en nieuwe bestelling gedaan. Echter.. buiten een bevestiging van bestelling, helemaal niks. Wat gaat hier fout?

U heeft waarschijnlijk een nieuwe medewerker getroffen. Dit kan namelijk niet. Als u opzegt wordt uw verbinding gestopt. Wilt u dan weer een nieuw abonnement dan is de levertijd ca 3 weken. En u voldoet niet aan de voorwaarde nieuwe klant dus kortingen zijn niet van toepassing. Uw order is waarschijnlijk gestopt. Hoop gedoe en dat voor een ontvanger. Bizar!


Waarom krijgen enkel de nieuwe klanten de beste aanbieding? Zuinig zijn op je bestaande klanten geeft meer rust en zekerheid lijkt me.


Stel dat iedere klant iedere keer de nieuwste apparatuur krijgt wie gaat dat betalen?? Dan moeten de prijzen enorm omhoog en dat wil niemand. En klantentrouw kennen we niet meer in Nederland.


Ha @Michelm1978, welkom! Ik ga er ook vanuit dat dit niet helemaal goed komt.. Heb je om dit moment wel of geen diensten? Wil je je forumprofiel invullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan kijk ik graag met je mee. Voor wat betreft de nieuwste apparatuur: het klopt wat Joep zegt. Als we iedereen maar steeds van de nieuwste apparatuur zien, terwijl het gebruikte nog niet defect is, zouden de maandelijkse kosten omhoog gaan én het is ook niet bepaald goed voor het milieu om voortijdig nog goed werkende apparatuur te vervangen. 


Niet zo handig in deze tijd ... een week of 3 zonder internet en tv zitten…

Er zijn ook mensen die dergelijke kunsten overhoop halen in december. Vervolgens zitten ze heel de kerst en oud en nieuw zonder.


Ha @Michelm1978, welkom! Ik ga er ook vanuit dat dit niet helemaal goed komt.. Heb je om dit moment wel of geen diensten? Wil je je forumprofiel invullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan kijk ik graag met je mee. Voor wat betreft de nieuwste apparatuur: het klopt wat Joep zegt. Als we iedereen maar steeds van de nieuwste apparatuur zien, terwijl het gebruikte nog niet defect is, zouden de maandelijkse kosten omhoog gaan én het is ook niet bepaald goed voor het milieu om voortijdig nog goed werkende apparatuur te vervangen. 

Ik heb t aangevuld. Een medewerker zou er ook nog op terugkomen, maar niks meer gehoord. Zij was inderdaad nog maar net in dienst


Ik zie dat er inderdaad een voorlopige opzegging in stond, maar dat we je niet konden bereiken. Je kunt het beste even bellen met 0800-0402 en dan inspreken dat je wilt opzeggen. De collega die je dan aan de lijn krijgt, moet de opzegging kunnen annuleren voor je. Dat lijkt me écht de beste optie voor nu!