Skip to main content

Ik heb 8 dagen geleden KPN internet/tv aangevraagd, maar ik heb tot op heden nog niks ontvangen behalve een bevestiging. Zelf ben ik benieuwd wat de staat is van mijn bestelling. Zelf heb ik ook nog geen klantennummer dus kan ik niks bekijken. Ik heb aan een lange tijd een mobielabonnement van KPN

 

Wil Leeuwis

Goedemiddag @wil55, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Zo af en toe krijg je een bevestiging een dag later, maar 8 dagen is wel heel erg veel! Ik begrijp dat je hier meer informatie over wil ontvangen. Ik hoop dat ik die informatie kan verstrekken, maar voordat ik hier naar op zoek kan gaan heb ik wel gegevens van je nodig. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam en postcode + huisnummer van het adres waar je de bestelling voor hebt geplaatst? Dit is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators.

Ik hoor graag wanneer dat gelukt is, dan ga ik op onderzoek uit!


Ik heb mijn profiel aangevuld...


is het voldoende zo?

 


@wil55, zeker dankjewel! Ik zie dat op 8 maart (alsnog) de bevestiging is toegestuurd. Deze vertraging was er omdat er nog een abonnement op dit adres loopt, hier moet eerst naar gekeken worden. Klopt het dat je een nieuwe bewoner hier bent en dat de huidige of vorige bewoner nog een abonnement heeft?  Zolang dat namelijk zo is, zal het moeilijk worden om er een nieuw abonnement te laten starten.


@wil55 ik heb helaas geen reactie meer gehad. Kan ik je hier nog bij helpen?


Reageer