Skip to main content
Vraag

Bestelling op 30 juni geplaatst, 9 juli nog steeds niks vernomen van KPN

• July 9, 2025
  • 6 reacties
  • 77 keer bekeken

Beste KPN,

Ik heb 30 juni internet bij jullie besteld: Je bestelling met nummer S9289688
In de mail wordt er geschreven dat ik binnen een dag wat van jullie hoor:

Je ontvangt van ons binnen 1 dag een e-mail met het overzicht van je bestelling. Tot die tijd hoef je niets te doen.

Nu ben ik gewend dat jullie altijd wel snel het installatiepakket opsturen. 
Alleen nu is het stil, dus lijkt er iets niet goed te gaan en ik heb deze week of uiterlijk komende week woensdag echt het internet nodig, voordat ik met vakantie ga moet dit geïnstalleerd zijn. 

Ik heb via de Bot geprobeerd een afspraak in te plannen met jullie, alleen kan ik geen datum aanklikken, ik word telefonisch van het kastje naar de muur gestuurd. 

Kunnen jullie alsjeblieft van bovenstaande bestelling het pakket opsturen naar het opgegeven adres? Dan kan ik het installeren en werkt internet weer in mijn pand. 

Ik verneem het graag van jullie!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Wijsgeer
  • July 9, 2025

Bel kantoor van de KPN 

misschien hebben die de oplossing 

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • July 9, 2025

Beste ​@Visnixx , het juiste nummer is 0800 0402 en NIET het nummer dat ​@JDD doorgegeven heeft.

Forum|alt.badge.img+4
  • Wijsgeer
  • July 9, 2025

Dat nummer wat ik opgaf is van het hoofdkantoor in Rotterdam van de KPN aangezien de 0800 0402 geen oplossing bied is het proberen waard  

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Dat nummer wat ik opgaf is van het hoofdkantoor in Rotterdam van de KPN aangezien de 0800 0402 geen oplossing bied is het proberen waard  

Hoi ​@JDD 

Dat proberen is zinloos en zonde van de tijd.
De telefoniste zal TS ​@Visnixx doorverwijzen naar de klantenservice van KPN, met het telefoonnummer dat ​@JanD gegeven heeft in zijn reactie.

Het telefoonnummer van het hoofdkantoor is uitsluitend voor zakelijk verkeer, niet voor particulieren en zakelijke klanten van KPN.

Dus alleen 0800-0402 in je reactie gebruiken alsjeblieft.

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • July 10, 2025

Dat is mensen het bos in sturen zonder resultaat, niet meer doen s.v.p.

0800 0402 is het enig juiste nummer voor particulieren. ​@JDD 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo ​@JDD, het is niet heel zinvol om mensen naar het KPN hoofdkantoor te laten bellen. Klanten kunnen contact opnemen met de klantenservice. 

En het liefst door een belafspraak te maken:
Vertel wat je vraag is en kies wanneer wij je kunnen bellen: zo snel mogelijk of op een later moment, net wat jou het beste uitkomt.

We hebben je informatie dan al klaarstaan. Zo hoef je niet door een menu, maar krijg je meteen een medewerker aan de lijn die weet waar je over belt.

Ik wil je dan verzoeken om dit niet als advies te geven.