Skip to main content
Vraag

bestelling van 8-11

  • January 4, 2021
  • 20 reacties
  • 115 keer bekeken

Mijn bestelling heb ik geplaatst op 8-11 voor internet en televisie. Het zou 04-01 ingaan maar heb zelfs niks van jullie meer gehoord en niks binnen gehad

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

20 reacties

  • Auteur
  • Topper
  • January 4, 2021

 


PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • January 4, 2021

Hoi, @M.Zwinkels , wat raar….

Hebt u uw gegevens (i.i.g. NAW) al ingevuld in uw profiel* (daar staan ze afgeschermd voor de rest van de wereld)? Dan kan een KPN moderater erin duiken. Wat er met deze order is gebeurd.

*onderaan formulier ingevulde opslaan


  • Auteur
  • Topper
  • January 4, 2021

De gegevens die ik heb, heb ik ingevuld


PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • January 4, 2021

Dank. Ik zal het moderatorteam een headsup sturen. Dan zullen ze dit vast hoger in de wachtrij zetten. (normaal momenteel 4 dagen namelijk).


  • Auteur
  • Topper
  • January 4, 2021

Dankuwel hoop snel van jullie te horen zit namelijk nu zonder alles...


PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • January 4, 2021

Nog een vraagje:

Was de aanvraag 8-11 (november) of toch 8 december?


  • Auteur
  • Topper
  • January 4, 2021

8-11


  • Auteur
  • Topper
  • January 4, 2021

Het abonnement zou op 04-01 ingaan en heb het besteld op 08-11


PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • January 4, 2021

Ja, okee. Vond de periode tussen bestellen en activatie nogal lang. (normaal hooguit 4 weken namelijk)

Het moderatorteam heeft de headsup al inmiddels. Het is verder aan hen. Hier kan ik verder niks meer mee, behalve dan het zetje dat u vast de gegevens hebt ingevuld, dat daardoor de mod. die hier komt direct aan de slag kan. En het mod. team een headsup geven.

Sterkte. (mss via de buren even wifi vragen?)


  • Auteur
  • Topper
  • January 4, 2021

Dankuwel voor de hulp alvast


Rutger van KPN
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+15

@M.Zwinkels Welkom op het forum. 

Wat vervelend dat het zo lang duurt voor je diensten van ons hebt. Heb je naast de bovenstaande screenshot ook een bevestiging per mail ontvangen? 

En zijn de ingevulde gegevens in je forumprofiel de juiste gegevens? 


  • Auteur
  • Topper
  • January 4, 2021

Nee helemaal niks. Het formulier is goed ingevuld 


Rutger van KPN
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+15

@M.Zwinkels Heel bijzonder dat je daarna niets meer hebt ontvangen. 

Ik zie ook in geen enkel van onze systemen of in de uitgevallen bestellingen deze bestelling terugkomen. Mag ik vragen hoe je het abonnement aangevraagd hebt? 


  • Auteur
  • Topper
  • January 4, 2021

Via de website 


Rutger van KPN
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+15

@M.Zwinkels Ik durf niet te zeggen wat er mis is gegaan maar er is zeker iets mis gegaan. 

Aangezien ik de order nergens kan vinden en je ook geen bevestiging hebt ontvangen is deze niet doorgekomen. Zo snel mogelijk opnieuw een aanvraag doen is dan ben ik bang ook de enige optie. 


  • Auteur
  • Topper
  • January 4, 2021

Oke ik hoop dat dit dan snel opgepakt kan worden


  • Auteur
  • Topper
  • January 4, 2021

Heb het opnieuw besteld


Rutger van KPN
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+15

@M.Zwinkels Fijn! Ik zal de bestelling in de gaten houden, om te zorgen dat het nu goed verloopt! 


Rutger van KPN
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+15

@M.Zwinkels Ik zie dat de bestelling nu goed verloopt en dat er een installatiemonteur ingepland is voor 18-01. 

Goed om te lezen, kun je laten weten of de installatie goed is verlopen? 


  • Auteur
  • Topper
  • January 13, 2021

Zal ik doen