Skip to main content

Mij is op 28 november jongstleden bevestigd dat ik voor 8 december van dit naar 5 extra tv ontvangers zou ontvangen 2 dagen geleden krijg ik een mail dat het hele nieuwe pakketoverzicht pas ingaat op 24 december 2020. Ik vind het schandalig dat iets wat mij mondeling is toegezegd en dus ook rechtsgeldig is nu pas 16 dagen na de afgesproken dag ingaat’ ik verwacht zo spoedig mogelijk een reactie van een manager die capabel is om mij alsnog zo spoedig mogelijk 1 of inderdaad de 5 kastjes te leveren. U kunt contact opnemen met onderstaand nummer ***. Met vriendelijke groet Margot Tholen welling b&b waalre

 

Admin: 06-nummer verborgen i.v.m. privacy

Hallo @Margot Tholen Waalre, welkom bij ons op het forum. Ik begrijp dat je jouw abonnement hebt gewijzigd, maar dat dat later dan verwacht ingaat? Op je forumprofiel zie ik nog geen gegevens van je staan, daardoor kan ik het abonnement niet zien. Zou je daar de gegevens kunnen invullen (niet in een reactie) en daarna hieronder een seintje geven? Dan weet ik dat ik met je mee kan kijken.


Ik heb geen reactie van je gezien @Margot Tholen Waalre, ook zie ik nog geen gegevens op je profiel staan. Als ik nog met je mee kan kijken hoor ik het graag van je.