Skip to main content

Ik heb ongeveer een week geleden internet bij jullie besteld. Ik heb een mailtje gekregen dat jullie met mijn order bezig zijn, maar daarna niks meer gehoord en het pakketje is niet te traceren. Ik las dat er veel orders op een uitvallijst(?) staan en geannuleerd zijn. Ik moet mijn pakket echt uiterlijk volgende week hebben, dan ga ik namelijk verhuizen en zonder internet kan ik mijn studie niet volgen. Ik hoor graag iets terug!

Hoi @LauraT, welkom op het forum! Logisch dat je wilt weten waar het pakket blijft. Je ontvangt je installatiepakket uiterlijk 3 werkdagen voor de ingangsdatum van je diensten. We proberen het sneller te leveren, maar uiterlijk op dat moment moet je hem binnen hebben. :slight_smile: Zou je je forumprofiel aan willen vullen met je adresgegevens en de naam en geboortedatum van de contractant? Dan kijk ik of ik de status van de bezorging in kan zien. 


Ik heb helaas geen reactie meer van je gehad en geen gegevens teruggevonden in je forumprofiel. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.


Reageer