Skip to main content

Beste KPN, 

Bij deze wil ik graag vragen hoe is het mogelijk dat iemand die 100 euro betaald voor jullie diensten toch nog steeds problemen ervaart met wifi die uitvalt en of erg slechte ontvangst. Ik had in het begin 2 wifi punten gehad ( wit ) deze niet zo lang geleden na contact met jullie en na advies vervangen door zwart variant want die witte waren blijkbaar niet goed voor nieuwe modem ( die is ook door jullie vervangen ) nadat ook aansluiting van glasvezel kapot ging door stroomuitval ( daar was ook meer ellende maar daar over andere keer ) maar nu heb ik dus 3 extra ( nieuwe ) zwarte wifi punten in de huis … jullie waardeloze app geeft aan dat alles goed werkt maar ik moet regelmatig door de huis een nood kabel trekken om verbonden te blijven… en eerlijk mijn geduld is op het randje…. dus … bij deze want als ik ga bellen is er weer niks aan de hand… gaan wij samen oplossing zoeken? 

Werkt bekabeld internet wel goed? Is het puur WiFi wat het probleem is?

Hoi ​@Kyrahi. Welkom op de community. Wat ontzettend vervelend dat je ondanks alle aanpassingen en investeringen nog steeds problemen ervaart met je wifi. Marlon92 stelt hierboven een goede vraag, zou je die alsnog willen beantwoorden? Als het bekabeld ook niet goed werkt zit het probleem in de binnenkomende verbinding en moeten we daarmee aan de slag om het probleem te verhelpen. 

Laten we samen uitzoeken wat we kunnen doen om dit op te lossen. Het is goed om te horen dat je al nieuwe zwarte wifi-punten hebt en dat de glasvezelaansluiting is vervangen. Dat zou een stabielere verbinding moeten bieden. Toch lijkt er nog iets niet helemaal goed te gaan. Kun je aangeven of de wifi-uitval overal in huis voorkomt, of alleen op bepaalde plekken? Zijn de wifi-punten goed geplaatst en niet te dicht bij elkaar of juist te ver weg? Misschien heb je iets aan de onderstaande topics

Reageer