Skip to main content

Meerdere keren geprobeerd te krijgen waar ik recht op heb, maar helaas nog steeds niks. 
We betalen voor internet, maar er komt te weinig binnen op ons adres. Glasvezel aanleggen kan nog niet, maar normaal thuiswerken kunnen we niet, huiswerk maken lukt niet en dan nog maar te zwijgen over de film die 2x zolang duurt vanwege de slechte/ geen of bizar traag internet.
Telefonisch hebben jullie het al meerdere keren geprobeerd op te lossen, maar het lukt niet. Het hele huis hangt inmiddels vol met wifi versterkers, maar ook dat zonder resultaat. Blijkbaar komt er te weinig binnen op ons adres (ja we wonen aan een dijk, maar we zijn toch niet de enige die aan een dijk wonen). Dat er te weinig binnenkomt op ons adres is 1 ding, maar daarnaast zou het wel zo netjes zijn dat jullie ons enigszins in de kosten compenseren. Wij kunnen er niks aan doen dat er te weinig binnen komt. Jullie hebben niet van die hele kleine abonnementen. Anders hadden we dat allang afgesloten, maar die zijn er niet, maar we betalen nu voor iets wat we niet krijgen. Niet fair toch?
Van de week wel gebeld of we sneller internet willen met korting…. Bijzonder. 

De snelheden via de koperaansluiting zijn TOT snelheden. Op de orderbevestiging staat de snelheid die op jouw adres haalbaar is. Welke haalbare snelheid staat er als je op de site van kpn je postcode en huisnummer invult als je probeert een bestelling te plaatsen?


De snelheden via de koperaansluiting zijn TOT snelheden. Op de orderbevestiging staat de snelheid die op jouw adres haalbaar is. Welke haalbare snelheid staat er als je op de site van kpn je postcode en huisnummer invult als je probeert een bestelling te plaatsen?

Op de factuur staat 50mbits. 42,50 in de maand. Dit is inmiddels wel omhoog gegaan. Als ik nu nieuw wil afsluiten staat er 100mbits 35,- in de maand. Natuurlijk een aanbieding, maar denk niet dat het helemaal fair is… 


Bij een koperaansluiting is de snelheid altijd TOT, zoals eerder gemeld, hoe verder je van de centrale (kast) af zit, hoe langzamer je internet wordt/is. Zolang er geen glasvezel gelegd is, zul het er helaas mee moeten doen @Tessa1986 

Voordat ik glasvezel had zat ik 1,1 km van centrale en haalde ik ongeveer 20Mbit/s en kon daar alles mee doen binnen een 2-persoonshuishouden.

Die aanbieding geldt voor nieuwe klanten, en dat ben jij niet. Toen jij klant werd bij KPN of Telfort heb je ook van een aanbieding gebruik gemaakt, dat doet KPN niet 2x.

Als je contractvrij bent kun je kijken of je je abo kunt verlengen voor 1 of 2 jaar met een bepaalde korting, zie hiervoor onderstaande link:

https://www.kpn.com/shop/aanpassen/internet-tv?code=cwyRkVi99ehCJJSox1RcTkmAHINqRS&state=kj6uS62t3SvkazPNWbfX&context&note=not-renewable


Dat is niet mijn vraag. Wat is er leverbaar volgens kpn? Vul postcode en huisnummer in en doe alsof je een bestelling doet.  Dit krijg je dan te zien

 


Bij een koperaansluiting is de snelheid altijd TOT, zoals eerder gemeld, hoe verder je van de centrale (kast) af zit, hoe langzamer je internet wordt/is. Zolang er geen glasvezel gelegd is, zul het er helaas mee moeten doen @Tessa1986 

Voordat ik glasvezel had zat ik 1,1 km van centrale en haalde ik ongeveer 20Mbit/s en kon daar alles mee doen binnen een 2-persoonshuishouden.

Die aanbieding geldt voor nieuwe klanten, en dat ben jij niet. Toen jij klant werd bij KPN of Telfort heb je ook van een aanbieding gebruik gemaakt, dat doet KPN niet 2x.

Als je contractvrij bent kun je kijken of je je abo kunt verlengen voor 1 of 2 jaar met een bepaalde korting, zie hiervoor onderstaande link:

https://www.kpn.com/shop/aanpassen/internet-tv?code=cwyRkVi99ehCJJSox1RcTkmAHINqRS&state=kj6uS62t3SvkazPNWbfX&context&note=not-renewable

Ik hoef geen korting of aanbieding. Ik wil werkend internet. Ik gaf daarmee alleen aan wat er aangegeven stond. Of ik nou ver of dicht bij een centrale woon. Ik betaal voor iets wat ik niet krijg. Dat is krom en naar mijn mening niet zoals het zou moeten.


Als je geen werkend internet hebt kun je gratis bellen met 0800 0402 @Tessa1986 


Dat is niet mijn vraag. Wat is er leverbaar volgens kpn? Vul postcode en huisnummer in en doe alsof je een bestelling doet.  Dit krijg je dan te zien

 

De maximaal haalbare snelheid op je adres is 16 Mbit/s 4 Mbit/s


Als je geen werkend internet hebt kun je gratis bellen met 0800 0402 @Tessa1986 

Meerdere keren gedaan, maar ze kunnen me niet helpen daarom kom ik hier terecht. Terwijl ik niet eens weet hoe. 

Ik mag wel betalen voor iets wat ik niet krijg. En je kan mij niet vertellen dat ik de enige ben in Nederland die ver van zo’n kast afwoon. 


Het is inmiddels goed uitgelegd. Je betaalt niet voor iets wat je niet krijgt. In de kleine lettertjes staat dat het om een abonnement gaat met een snelheid TOT 100. Levert Ziggo wel op het adres?


Welke snelheid behaal je bekabeld gemeten op 1 pc met alle overige (draadloze) apparatuur uit @Tessa1986 ❓❔


Er zijn adressen waar sneller internet buitengebied leverbaar is. Kijk hier voor meer info.


Welke snelheid behaal je bekabeld gemeten op 1 pc met alle overige (draadloze) apparatuur uit @Tessa1986 ❓❔

Dat zou ik is moeten checken. Voor het EK vanavond leggen we gekabeld 💪🏻😁

 


Welke snelheid behaal je bekabeld gemeten op 1 pc met alle overige (draadloze) apparatuur uit @Tessa1986 ❓❔

Dat zou ik is moeten checken. Voor het EK vanavond leggen we gekabeld 💪🏻😁

 

Dank je wel!


Meer dan 16 zal het niet zijn. Het zal nooit sneller worden tot er glasvezel ligt. En dat gaat waarschijnlijk nig lang duren. 


Meer dan 16 zal het niet zijn. Het zal nooit sneller worden tot er glasvezel ligt. En dat gaat waarschijnlijk nig lang duren. 

🤐 Lang verhaal kort. Ik zit al anderhalf jaar te wachten op glasvezel. Wordt steeds van het kastje naar de muur gestuurd van de ene aannemer naar de andere. Geven elkaar de schuld en uiteindelijk zijn wij de dupe zonder glasvezel. Nu zeggen ze dat ze morgenmiddag de huisaansluiting komen (de kabel ligt er al maanden) doen. Nou eerst zien dan geloven. Weinig vertrouwen in al die grote bedrijven… 


Is het glasvezel van kpn of een andere aanbieder?


Is het glasvezel van kpn of een andere aanbieder?

Jammer genoeg een andere aanbieder :-(


Welke aanbieder als ik het vragen mag?


Glasvezel gaat wel een poos overheen,... In juli 2022 werd bij mij thuis bekend dat Delta glasvezel kwam aanleggen. Nou prima, in mei 2023 had ik uiteindelijk de huisaansluiting afgemonteerd gekregen in de meterkast. Sindsdien is het wachten. Vorige week een nieuwsbericht ontvangen dat mijn deelgebied inmiddels is afgemeld, geactiveerd en gebruiksklaar. Maar mijn nieuwe dienstenaanbieder kan nog geen installatiepakket afsturen omdat ze geen gereedmelding hebben gekregen, en de verwachting is eind juli 😋 

Niet druk om maken, komt vanzelf en zolang even roeien met de riemen die je hebt. 


Welke aanbieder als ik het vragen mag?

Fiber Nederland 😢


Glasvezel gaat wel een poos overheen,... In juli 2022 werd bij mij thuis bekend dat Delta glasvezel kwam aanleggen. Nou prima, in mei 2023 had ik uiteindelijk de huisaansluiting afgemonteerd gekregen in de meterkast. Sindsdien is het wachten. Vorige week een nieuwsbericht ontvangen dat mijn deelgebied inmiddels is afgemeld, geactiveerd en gebruiksklaar. Maar mijn nieuwe dienstenaanbieder kan nog geen installatiepakket afsturen omdat ze geen gereedmelding hebben gekregen, en de verwachting is eind juli 😋 

Niet druk om maken, komt vanzelf en zolang even roeien met de riemen die je hebt. 

Dat begrijp ik allemaal, maar er worden dingen beloofd en niet nagekomen. En wat misschien nog wel het ergste is. Ik wordt van het kastje naar de muur gestuurd. De uitvoerende partij weet niet eens welke aannemer ze gebruiken. Uiteindelijk een andere aannemer en die kan je niet bellen en reageert niet op mailtjes. Ze nemen meer werk aan dan dat ze aankunnen. Het is een megalang verhaal wat niet van toepassing is op KPN dus zal niet verder uitwijden, maar frustrerend is het wel.


Reageer