Skip to main content

Beste KPN medewerker(s),

 

Ik ondervind al enige tijd problemen met te leveren diensten en ben zeker niet tevreden;

  • In Mei 2019 KPN internet 200/200 en interactieve tv afgesloten in Amersfoort. Had ook een Telfort mobiel abonnement (op zelfde adres) dus recht op een extra zenderpakket. Deze (pluspakket) 3x aangevraagd maar drie keer antwoord terug dat ik hier helaas (nog) niet voor in aanmerking kwam omdat ik geen internet en/of televisie van KPN of Telfort zou hebben..
  • In Februari 2020 verhuist naar Amstelveen in een nieuw appartement waar in de meterkast de glasvezelaansluiting binnenkomt met een plaatje "hoera geniet van uw KPN glasvezelaansluiting" Maar helaas, het is niet beschikbaar en na een tijdje zonder internet/TV als tussenoplossing Digitenne en een 4G modem thuisgestuurd gekregen in bruikleen. Het wachten is op uitvoering in de regio om de aansluiting werkend te krijgen. Terwijl er volgens een dekkingskaart van glasvezel het hier al beschikbaar zou moeten zijn. Nu bericht gekregen dat de aansluiting in week 25 gerealiseerd word. Half Juni! Dus ik zit nog 2 maanden zonder snel internet en stabiel TV signaal terwijl wel de abonnementskosten (57,49) voor TV en (sneller) internet maandelijks worden afgeschreven.. Dat vind ik natuurlijk niet fair en ik hoop dat ik hiervoor compensatie kan krijgen. Mijn contract loopt tot 22-5 en ik zit in dubio wat ik zal doen. Als alles werkt ben ik tevreden over KPN maar ben het nu niet. En wie weet word de realisatie in week 25 weer uitgesteld..?

Ik hoop op een tegemoetkoming / goede oplossing! Heb mijn klantnummers aan mijn profiel toegevoegd zodat jullie mijn gegevens kunnen inzien. De facturen die ik krijg staan ook nog steeds op mijn oude adres terwijl ik al enige tijd geleden mijn verhuizing heb doorgegeven en dit ook al wel bekend is volgens mij.

 

Vriendelijke groet,

 

Kees

Goedenavond @Kees020, welkom op het Forum en goed dat je jouw vraag hier stelt!

Wat betreft punt 1, als je thuis KPN had en een mobiel Telfort nummer zou je voordelen moeten krijgen op je vaste diensten. Heel erg vreemd dat je dit niet gekregen hebt, maar helaas voor mij nu niet met terugwerkende kracht te activeren.. Wat ik wél heb gedaan is je producten nu aangemeld voor de voordelen. Hier krijg je nog een mailtje over. Als de verhuizing gereed is moet je mobiele abonnement ook verhuisd worden om de voordelen te behouden (adres moet overeenkomen).

Wat betreft punt 2, dat is een heel ander proces. Bepaalde dingen staan nu op een lager pitje door alle omstandigheden. Het adres is nog niet gewijzigd (voor je vaste diensten) omdat bij die verhuizing ook glasvezel als lijntype is gekozen. Zolang dat niet gerealiseerd kan worden, wordt de verhuizing ook niet doorgevoerd (is één order). De vraag over een tegemoetkoming snap ik volledig, en daar heb je ook gelijk in. Maar ik wil voorstellen om eerst af te wachten tot alles opgelost is. Ik kan nu een vergoeding indienen voor februari, maart en april. Maar stel het is nog niet opgelost in week 25, dan moeten we opnieuw een correctie invoeren. Dit werkt het beste als we het in één keer, via een klachtenformulier, terugbetalen aan je.

Daarnaast hoop ik natuurlijk dat je bij KPN blijft en dat alles in week 25 wordt opgelost! 


Dag Susan,

 

Bedankt voor je antwoord!

Vanmorgen werd ik (blij) verrast door een KPN monteur. Hij was wat verbaast dat ik niet van zijn komst op de hoogte was maar hij heeft bij mijn buren en bij mij het 2e apparaatje in de meterkast gemonteerd waardoor ik nu weer snel internet en interactieve tv werkend heb.

Bedankt voor het aanmelden bij punt 1.

Voor mijn 2e punt; Er zou dan dus nu een vergoeding ingediend kunnen worden voor februari, maart en april. Dank daarvoor alvast!

Het Digitenne en 4g modem pakket dat ik in bruikleen had zal ik retour sturen.

 

Vriendelijke groet,

 

Kees


@Kees020, een hele aangename verrassing zeg! Heel erg fijn dat dit voor jou nu opgelost is :blush: Was de monteur misschien ingepland bij de buren en heeft hij jou meegenomen hierin? In ieder geval, je kan weer op een normale en snelle manier internetten en tv kijken. En ik heb de vergoeding toegezegd, je hebt vanaf 16 februari tot en met 30 april niet je volledige pakket kunnen gebruiken. Ik heb je hier even een privébericht over gestuurd! :wink:


Zeker fijn dat het nou opgelost is.

De monteur had mij niet meegenomen maar het was ingepland. Ik had er echter geen bericht over ontvangen. Mijn buren wel. Maar afijn dat maakt me niet uit, miscommunicatie komt nou eenmaal soms voor.. en was gelukkig thuis dus prima zo.

 

Bedankt voor jou afhandeling! :slight_smile::thumbsup:

 

 


Top, fijn om te horen @Kees020! Dat kan de volgende keer beter inderdaad die communicatie, maar goed dat het opgelost is! De vergoeding staat erin, deze zal in mei (heel misschien juni) verrekend worden!


Reageer