Skip to main content
Beantwoord

Betalen voor wifi service

  • January 29, 2020
  • 3 reacties
  • 77 keer bekeken

Ik heb sinds ik kpn heb problemen met de WiFi. Nu eindelijk kreeg ik een bericht van kpn om het probleem op te lossen( WiFi garantie noemt Kpn dit). Nu blijkt dat ik hiervoor 45€ moet betalen!! Dat is volgens mij niet echt netjes!
hoe ga ik zorgen dat ik dit bedrag terug krijg? 

Alvast bedankt.

gr. Wouter

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hoi Wouter en welkom op het forum! Het is inderdaad de bedoeling dat kosten aan je gemeld worden zodat je hiermee akkoord kunt gaan. Ik kijk hier graag naar, wil je hiervoor je forumprofiel aanvullen met je klantnummer voor de vaste diensten en je adresgegevens? Ook hoor ik graag wat voor bericht je precies hebt ontvangen. Je mag hier ook een foto van plaatsen als je dit makkelijker vindt. :slight_smile:

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • January 30, 2020

Het is inderdaad niet netjes als je van te voren niet was verteld dat je een bedrag moet betalen. Overigens staat er nergens dat gegarandeerd Wi-Fi gratis is maar dat terzijde. Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kan een medewerker er naar kijken.


Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 1, 2020

Hoi Wouter en welkom op het forum! Het is inderdaad de bedoeling dat kosten aan je gemeld worden zodat je hiermee akkoord kunt gaan. Ik kijk hier graag naar, wil je hiervoor je forumprofiel aanvullen met je klantnummer voor de vaste diensten en je adresgegevens? Ook hoor ik graag wat voor bericht je precies hebt ontvangen. Je mag hier ook een foto van plaatsen als je dit makkelijker vindt. :slight_smile:


Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.