Skip to main content

Goede avond 

Ik weet dat de betaling niet is gelukt, nu is mijn vraag of ik het na de 20ste mag overmaken want dan krijg ik mijn geld. Ik heb al geregeld dat het straks rond de 25 wordt afgeschreven, maar dat gaat pas volgende maand in denk ik. Met vriendelijke groet

Ada Greuter 

Klantnummer **************

 

*Admin: gegevens verwijderd en toegevoegd aan profiel in verband met privacy.
 

 

Hallo @A.Greuter ,

Je kunt eenmalig uitstel vragen van een betaling. De voorwaarden staan in de link en ook hieronder: 

https://www.kpn.com/service/administratie/facturen/online-betaalafspraak-maken.htm#/0000.1

 

Wat zijn de voorwaarden?

  • Je hebt een Mobiel abonnement, een vaste aansluiting (TV, Internet en Bellen) van KPN of over een Digitenne abonnement. 
  • Je kunt alleen een afspraak voor een betaling maken: 

    • voor je laatst ontvangen factuur.
    • als je maar 1 factuur hebt openstaan. 
    • als de originele factuurdatum minder dan 31 dagen geleden is. 
    • als het bedrag van de factuur lager dan 500 euro is.
  • Je kan geen betaalafspraak maken als je geblokkeerd bent. 
    Als je geblokkeerd bent, kan je alleen door je openstaande factuur te betalen weer gebruik maken van je KPN diensten.

Welkom op het KPN Forum @A.Greuter. Is het al gelukt om de factuur uit te stellen met de informatie van @Noordzee? Ik hoor graag van je of ik verder nog iets voor je kan doen.  


Hallo @A.Greuter ,

Je kunt eenmalig uitstel vragen van een betaling. De voorwaarden staan in de link en ook hieronder: 

https://www.kpn.com/service/administratie/facturen/online-betaalafspraak-maken.htm#/0000.1

 

Wat zijn de voorwaarden?

  • Je hebt een Mobiel abonnement, een vaste aansluiting (TV, Internet en Bellen) van KPN of over een Digitenne abonnement. 
  • Je kunt alleen een afspraak voor een betaling maken: 

    • voor je laatst ontvangen factuur.
    • als je maar 1 factuur hebt openstaan. 
    • als de originele factuurdatum minder dan 31 dagen geleden is. 
    • als het bedrag van de factuur lager dan 500 euro is.
  • Je kan geen betaalafspraak maken als je geblokkeerd bent. 
    Als je geblokkeerd bent, kan je alleen door je openstaande factuur te betalen weer gebruik maken van je KPN diensten.

@A.Greuter 

Het is vandaag 20 september. Is de (handmatige?) betaling gelukt?