Skip to main content

Mijn facturen werden automatisch door instantie betaald! Nu wordt hét door een andere stichting beheerd, aangezien het wijzigen van het bankrekeningnr. van instelling naar stichting enige tijd geduurd heb is de factuur datum v beide abonnementen bereikt en is er de mogelijkheid dat de betaling te laat bij KPN binnen is! De betreffende stichting betaald de facturen nl via de Rabobank en zelf betaalde ik het dmv ING tele bankieren. Nu vraag ik "als" ik alsnog zelf de facturen dmv ING tele bankieren betaald of ik dan de verhoging/kosten kan voorkomen? 

Graag advies


Hoi @M. van Balen 
Het beste kun je in dit geval even bellen met 0800 0402 en vragen naar de afdeling Collections.


Hi M, welkom op het forum. 

Om alles goed te regelen kun je het beste inderdaad even bellen, doe dit op werkdagen voor 18 uur. Dan is de afdeling Collections ook aanwezig mochten zij nog iets moeten doen. 

Wat de betaling betreft: van welke rekening het bedrag komt maakt niet uit, zolang je maar het klantnummer erbij vermeldt zal dit goed komen. Hou er rekening mee dat het enkele dagen duurt tot het verwerkt is.