Skip to main content

Goeie dag

 

Mede door corona werk ik minder uren

En moet nu voor 1 factuur een betalings regeling treffen voor 3 maanden

Dag @Kisbee1981 dat kan via het forum niet geregeld worden. Wellicht kan je hier iets mee https://www.kpn.com/service/administratie/facturen/online-betaalafspraak-maken.htm#/0000.1


Hallo @Kisbee1981 

Online via de website kan je de betaling van één factuur (alleen de laatste) uitstellen tot maximaal een maand na de datum van de factuur. Dan betaal je het hele bedrag in één keer via iDEAL.

Om te kijken of je kan betalen in termijnen, moet je KPN tijdens kantooruren bellen op 0800 0402 en vragen naar “Collections”. Alleen die afdeling kan samen met jou bepalen wat mogelijk is.


Goedemorgen @Kisbee1981 en welkom hier op het forum!

 

Zoals @Joep1965 & @RBxx al aangeven, dien je hiervoor te bellen (0800 0402). Hopelijk heb je inmiddels contact gehad en heb je een regeling kunnen treffen :)


Hoi @Kisbee1981 , ik heb geen reactie meer van je ontvangen en sluit daarom het topic. Hopelijk heb je iets gehad aan de informatie die hier is gegeven en voor nu nog een mooie dag toegewenst!


Beste KPN 

Kan ik graag een betalingsregeling treffen? 

 


Hallo @Kamano Wat je daarvoor kan/moet doen staat hierboven al uitgelegd

  1. Kijk of je online een betaalafspraak kan maken en de betaling eenmalig kan uitstellen
  2. Als dat niet lukt, moet je KPN tijdens kantooruren bellen op 0800 0402 en vragen naar afd. Collections

Goedemorgen @Kamano en welkom hier op het KPN forum :)

 

We kunnen je vanaf hier met heel veel zaken verder helpen maar helaas valt het maken van een betaalafspraak daar niet onder! Zoals @RBxx al aangeeft, kan dit online en telefonisch! Hopelijk weet je hiermee waar je aan toe bent en wat je te doen staat. 


Ik wil een betalingsregeling treffen voor openstaande vacatures 


Ik wil een betalingsregeling treffen voor openstaande vacatures 

Hallo @weller , je bedoelt waarschijnlijk ‘openstaande facturen’ i.p.v. ‘vacatures’.

Zie hieronder:

Betaling eenmalig uitstellen | KPN