Skip to main content
Beantwoord

Betalingsregeling

  • March 6, 2020
  • 2 reacties
  • 105 keer bekeken

goede middag ik heb een betalings regeling bij jullie maar nu moet ik het in een keer betalen als ik het niet binnen 5 dagen betaal ik wou de 64.50 nu overmaken maar zie alleen het openstaand bedrag van de betalings regeling 

Beste antwoord door Bart van KPN

Hoi @fransiska, welkom hier.

Ik wil graag eens meekijken hoe het er nu uit ziet. Al kun je dit bedrag wel eerst betalen hoor. In ieder geval, zou je jouw Forumprofiel willen voorzien van postcode + huisnummer en de naam van de contractant? Mocht het om jouw mobiele abonnement gaan, dan ontvang ik ook nog graag jouw mobiele nummer. Ik hoor dan graag als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • March 7, 2020

Hoi @fransiska, welkom hier.

Ik wil graag eens meekijken hoe het er nu uit ziet. Al kun je dit bedrag wel eerst betalen hoor. In ieder geval, zou je jouw Forumprofiel willen voorzien van postcode + huisnummer en de naam van de contractant? Mocht het om jouw mobiele abonnement gaan, dan ontvang ik ook nog graag jouw mobiele nummer. Ik hoor dan graag als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee.


Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • March 11, 2020

Ik heb geen reactie meer van je ontvangen. Ik ga er dan ook van uit dat je de situatie duidelijk hebt, zo niet, dan kijk ik nog graag met je mee.