Skip to main content

Ik heb net een mail gehad dat ik morgen wordt afgesloten, nu wil ik super graag via creditcard betalen... Maar dat is geen mogelijkheid, alleen ik wil niet afgesloten worden, ik heb wel geld op mijn creditcard maar niet op mijn gewone rekening om het te kunnen betalen voordat ik wordt afgesloten HELP ME ALSJEBLIEFT.. 

De kans dat een moderator voor morgen reageert is niet erg groot. Via deze site staan alle mogelijkheden voor het betalen.

https://www.kpn.com/service/administratie/facturen.htm


Op een creditcard heb je geen geld staan, daarom heet het een creditcard.

Je leeft op krediet dat je weer terug moet betalen.

Een debetcard heeft wèl een saldo, daar moet je namelijk eerst geld op storten om er gebruik van te kunnen maken.

 


Helaas kan ik hier geen betalingsregeling treffen en ook niet betalen via creditcard... Dit lost voor mij dus niks op


Ik denk dat het lastig gaat worden. Ik wens u veel succes met het vinden van een mogelijkheid om zo snel mogelijk te betalen.

https://www.kpn.com/service/administratie/facturen/ik-betaal-nu.htm

Na betaling kan het 2 uur duren zie ik, voor je weer aangesloten wordt.


Waarom heb je nou zo lang gewacht?? Bel morgenochtend 0800-0402 gratis nummer. Tegen de computer die je aan de lijn krijgt zegt je ik wil de afdeling collections spreken. Zij zijn de enige die misschien nog iets voor je kunnen doen. Bel tussen 830-900u.


Hoi @Drumpie90210. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je deze mail hebt ontvangen. Ik begrijp dat je niet graag afgesloten word, maar helaas kan ik jou hier zelf niet in verder helpen. Ik zie dat @Jeroen Ruiter al een linkje in dit topic heeft geplaatst om zelf een betaalafspraak te maken, waarvoor dank! Je kan ook telefonisch contact opnemen met onze financiële afdeling (Collections) 0800 0402, zoals @Joep1965 al aangeeft. Het is helaas niet mogelijk om met een creditcard te betalen. 


Ik kan volgens een collega niet een betalingsregeling treffen omdat het 2 maanden zijn die open staan.... 


Is het zo dat de schulden oplopen en dat abbonementen door blijft lopen, ondanks dat u afgesloten wordt? Zo niet, dan moet u denk ik blij zijn dat u ruimte krijgt om achterstand in betaling op te gaan lossen. Anders is het zuur, maar wel een begrijpelijke optie van KPN om de verbinding op te schorten.

Wat zegt u KPN hierover?


Ook bij een blokkade blijven de betaalverplichtingen doorlopen (en oplopen!!). 

Lees er meer over in dit topic Facturatie & Betaling

  • Om weer heraangesloten te worden na een blokkade moet het achterstallige bedrag betaald worden, maar ook een eventueel openstaand bedrag van een volgende factuur.

Blijft staan: indien nog mogelijk kan een regeling alleen telefonisch met “Collections” 


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Succes in ieder geval! 


Ik kan volgens een collega niet een betalingsregeling treffen omdat het 2 maanden zijn die open staan.... 

Dat is vervelend, maar dan zal je eerst de opgelopen en nog oplopende achterstand moeten betalen om weer aangesloten te worden. Een betaalregeling kan alleen bij de laatst openstaande maand en binnen de betaaltermijn (van 1 maand).

Overigens als je de achterstand hebt weggewerkt krijg je nu überhaupt geen betaalregeling meer mocht je weer een keer niet (kunnen) betalen.

Met een creditcard heb je geen geld maar schuld. Om die in jouw situatie nog verder op te laten lopen lijkt me niet verstandig.
De schuldrente op een creditcard is ook fors: je betaalt 14 % !

Sterkte.


Reageer